Szóval úgy tűnik, cseppet sem felvágós, sőt, taktikai szempontból kimondottan ajánlatos talpig Louis Vuittonba öltözni, ha az ember egy új, zsíros állást szeretne megcsípni. Vagy legalábbis ezt állítja a Journal of Business Research legújabb kutatása.
Az okokat nem olyan nehéz kitalálni. A mindenki által ismert luxusmárkák logói egyet jelentenek a gazdagsággal és a jó státusszal, ezeket pedig az emberek legtöbbször pozitív fényben látják. Ezt bizonyították a kutatáshoz kapcsolódó kísérletek is. Sőt, kiderült, hogy egy ügyesen pozícionált, merészen pénztárcamutogatós luxuslogó szinte minden helyzetben csak előnyt jelent. Így például egy Prada táskát viselő illető jóval nagyobb sikerekkel gyűjthet jótékony célokból adományt, mint egy Prada táskát nem viselő illető. Hát ilyen furcsák vagyunk mi, emberek…