Burberry: A mindig megújuló világmárka

2015. október 19.
Míg a világ legnagyobb divathetei korábban csak egy szűk szakmai elit számára voltak elérhetőek, addig napjainkban egyre több világmárka ismeri fel, hogy vevőkörét is meg kell szólítania ezeken a rendezvényeken. Ebben élen járt a Burberry, mely már idei London Fashion Week bemutatóját megelőzően posztolt fotókat követőinek, és azt is lehetővé tette, hogy a kifutón látott tavasz/nyár 2016-os darabokat októberben személyre szabottan megvásárolhassák holnapjukról.

A Burberry legújabb kollekcióját a most szeptemberi London Fashion Week alatt mutatták be az erre a célra felépített exkluzív épületben a Kensigton Gardensben. A bemutatót olyan hírességek tekintették meg élőben, mint Anna Wintour az amerikai Vogue főszerkesztője, valamint Kate Moss szupermodell és Sienna Miller színésznő. A brand által felvonultatott kollekció a ’Functionregalia’ nevet kapta. A különleges ruhadarabok a mindennapokban is jól használhatóak, és a márka első alkalommal különböző sikkes hátizsákokat is bemutatott, de emellett elegáns darabjaiba military mintákat is integrált.

A Burberry egyébként a digitális közvetítésben is élen jár, a márka követői már a bemutatót megelőző napon előzetes képeket láthattak a Snapchat program segítségével, és megtekinthették, ahogy a bemutatandó darabokon a Burberry központjában a végső simításokat végezték. Emellett Anna Wintour-ol is közöltek egy fotót abban a pillanatban, amikor a show meghívóját átvette.

A Burberry made-to-order programja azt is lehetővé tette, hogy a show alatt kiválasztott ruhákat és táskákat a vásárlók október elejéig személyre szabhassák online vagy a kiválasztott Burberry boltokban átvehessék világszerte, így első alkalommal olyan darabokhoz juthassanak, melyek csak jövő tavasszal lesznek a boltokban megvásárolhatóak.

Szerző: Ravas Lili