Újabb híresség indít saját beautymárkát. Állítólag Ciara, az énekesnő is kacérkodik a gondolattal, Selena Gomez pedig már meg is lépte a szépségcég-alapításhoz szükséges első lépéseket, többek közt védjegyet nyújtott be a neve alatt futó jövőbeli szépségápolási termékre, illatokra, kozmetikumokra, sminkekre, testápolási, bőrápolási, hajápolási termékekre, na és persze körömlakokra.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Stranger Things alig 15 éves sztárja, Millie Bobby Brown ugyanezen az úton indul el, egy első körben viszonylag szerény termékcsaláddal, összesen 15 termékkel. A Florence by Mills márka a színésznő dédnagyija után kapta nevét.
“ Úgy éreztem, hogy ezt az egyéniségről, bátorságról és őszinteségről szóló márkát valaki olyanról kellene elneveznem, aki rendelkezett mindezen tulajdonságokkal.” – nyilatkozta Millie Bobby Brown a WWD magazinnak adott interjújában.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A márkáról egyelőre annyit tudunk, hogy vegán, PETA-tanúsítvánnyal rendelkező, cruelty free termékekből áll majd, főként sminktermékekből. Az ár kapcsán már az is látszik, hogy viszonylag kedvező ársávban mozog majd (10-34 dollár között), és az Ulta Beauty üzletekben, valamint online árusítják majd.