„Egyre izgalmasabb az életünk az AMNESIA-nál, mióta New Yorkban lehetőséget kaptunk a kollekciók bemutatására – mondja Prókai Éva, a márka alapító-tulajdonosa. – Ez már a harmadik bemutatónk a New York Fashion Weeken, de még mindig magával ragad a város lüktetése, dinamikája, gasztronómiája, semmihez sem hasonlítható, a divathét idején pedig különösen izgalmas hely. A divat meghatározza az életünket, befolyásolja a mindennapjainkat, hangulatunkat, életminőségünket. Micsoda energiák szabadulnak fel itt, a rengeteg kreatív ember között – a részesének lenni megtiszteltetés és nagyon nagy élmény. A 2020. tavaszi-nyári AMNESIA kollekció ismét elhozza Budapestet a Nagy Almába, bemutatja az itteni divatőrülteknek, és egy csipetnyi Európát,
Magyarországot és persze összetéveszthetetlen AMNESIA stílust csempész ebbe a színes forgatagba.”
Idén az a megtiszteltetés érte a márkát, hogy az USA egyik legnagyobb fiatal lányoknak szóló globális médiaplatformjával, a Refinery29-nal együttműködve készíthettek egy öltözéket a Clear Eyes és a Dress for Success non-profit szervezet kezdeményezésére. Az AMNESIA számára mindig is fontosak voltak a nőket érintő társadalmi ügyek, ezért Éva és csapata örömmel vállalták a felkérést. Budapest és Magyarország híres a fürdőkultúrájáról, a víz fontos szerepet játszik nemzetünk életében. Így ötvözve a vizes témát a Refinery29 projekttel, újabb öltözetek születtek. Markáns trendelem továbbra is az átlátszó, amelyet szívesen használnak az AMNESIA tervezői, így több réteget prezentálhattak a kifutón.
A márka sajátossága a női test domborulatainak hangsúlyozása bodycon ruhákkal, amelyeket a trendnek megfelelően gazdag anyagmennyiséggel szabott trench coatokkal, dzsekikkel, zakókkal, mellényekkel kombinálnak. A kollekció egy részét nagyon finom, szinte átlátszó szaténból álmodták meg, aminek az esése olyan könnyű, mintha víz folyna végig az ember testén.