Csizmazia Anett márkája két éve színesíti a hazai designer palettát és az indulás óta egyaránt törekszik a hazai és a külföldi jelenlétre. Az új szezonban Budapest és Ljubljana után a bécsi Vienna Fashion Week vendégtervezőjeként mutatta be az aktuális szezonnak megfelelő kollekcióját.
Az 2019/20 őszi-téli darabok minimalista, időtlen fazonokból állnak, amelyek a tervező szerint hosszú évek múlva is alapdarabként funkcionálnak majd ruhatárunkban. A Japánból és Olaszországból rendelt gyapjúk, pamutok és vegán bőrök a slow fashion irányzatot kívánják követni, amely a fast fashion márkákkal ellentétben, jó minőségi designer darabokat kínál, megfizethető áron. A színek tekintetében a khaki, a bordó, az arany és a fekete játszik kulcsszerepet.
„A ZIA nő különleges, feltűnő, de mégsem hivalkodó. Mindig diszkréten tűnik ki a tömegből. Épp ezért a márka üzenete: „You are gold baby, solid gold!” amely nem csak az őszi-téli kollekció kapcsán aktuális – nyilatkozta Csizmazia Anett alapító, kreatív igazgató. A kollekció kampány képei az időtlenséget prezentálják Budapest legszebb Bauhaus stílusú lépcsőházában, amely láthatóan tökéletes harmóniában van a minimalista divattal.
ziabudapest.com IG: ziabudapest
Showroom:1012, Bp., Krisztina körút 77.
Credit: Zsellér Máté
Made in Budapest