A USE unused alapítói 13 éves tapasztalattal a hátuk mögött megalapították A&DRIS nevű új márkájukat. A DFO mintegy 3 millió eurós, az első két évre szóló kezdeti befektetésével megvalósult együttműködés a sanghaji és budapesti székhellyel rendelkező nemzetközi divatmárkák disztribúcióját végző ügynökség első házon belüli márkaalapítása. A Kínában gyártott, elsősorban a kínai piacra készülő kollekciókkal a tervezők Ázsiában elért sikerüket kívánják folytatni.
Az első kollekció idén októberben mutatkozik be a DFO showroomjában, a 2018-as tavasz-nyári sanghaji divathéten. Az Aliga Stories nevet viselő új kollekció fantázianeve egy varázslatos, a világtól elzárt, vadregényes családi nyaralóra utal Balatonaliga mellett, amely gyermekkori történetek gyakori helyszíneként folyamatos inspirációként szolgál a tervezők munkája során.
Márkájuk koncepciója Attila és András személyes múltjában gyökerezik. A vidéken felnőtt Attila, és a budapesti születésű, nagyvárosi környezetben szocializálódott András új vállalkozása a két világ találkozására épül, folytatva azt a kreatív önkifejezést, amellyel a modern, városi nőket öltöztetik. A készülő új mintakollekció hamarosan a márka instagramján is bemutatkozik.