Az amerikai Elisa a Céline legutóbbi, tavaszi-nyári reklámkampányából merítette az ötletet ahhoz, hogy – a 80 éves Joan Didion írónő után szabadon – hétköznapi hősökkel, inspiráló és bátor nőkkel hirdessék új kollekcióikat a divatházak.
„Az élet igazi hősei nem a topmodellek, hanem azok az emberek, akiket nem láthatunk minden nap luxuskampányokban! Modellként szerepeltetni ezeket a nőket igazi főnyeremény lenne, nem bukás.” – fűzte hozzá a divatillusztáror, aki a transznemű, a látássérült és az idősebb korosztály hölgyeit ugyanolyan mértékben ábrázolta a tervein.
A 81 éves Ruth Bader Ginsburg bírónőt a Chanel plakátjain tudná elképzelni Elisa, míg Laverne Cox transznemű színésznőt a Versace arcává tette.
A 17 éves Nobel-békedíjas Malala Yousafzai-t a Louis Vuitton reklámokban látná szívesen az illusztátor, míg a ’70-es évek egyik nagy feministáját Gloria Steinem-et a Chloé kampányokban szerepeltetné.