Magyar siker a Kínai Designhéten

2017. december 03. |

A WYHOYS hazai organikus öltözékmárka két másik branddel, a LAONI-val és a RIENNE ékszermárkával a Szecsuan tartományi vezetés és a Magyar Nemzeti Kereskedőház meghívására, részese volt a Chengdu Creativity & Design Week-en.

A Chengdu Creativity & Design Week immár negyedik alkalommal nyitotta meg kapuit a kínai közönség és a szakma előtt. A hazai tervezők és az innovativ brandek, cégek mellett, a világ számos országa is képviseltette magát a design különböző területeiről.
Míg Svédország az IKEA termékeivel, Németország a Mercedessel vagy például Oroszország Olga Noskova, a híres tortaművész kreációival vett részt az eseményen, addig Magyarország idén először kapott meghívást  az innovatív hazai divatot képviselve.
A magyar kreatívipar diverzitását kihangsúlyozva, három különböző, mégis egymást tökéletesen kiegészítő márka mutatkozott be óriási érdeklődés mellett a kínai közönség előtt. A rangos eseményen a LAONI legújabb, STONEBAG kollekciója az innovativitást, a RIENNE féldrágakövekből készített kreációi a magas színvonalú ékszertervezést, míg a WYHOYS a minimalizmust és a fenntarthatóságot képviselte különleges ruháival.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat