Feltörekvők: virágéknál

2017. december 12. |
Central Médiacsoport Zrt.

A virágénál egy testpozitív, társadalmi kérdésekre fogékony brand, amely a design lehetőségeit kihasználva kendőzetlenül villant fel olyan égetően fontos kérdéseket, mint az önelfogadás, a szexualitás vagy a gender. A koncepció megálmodójával, Papp Virággal a szókimondó táskák és kitűzők mögött húzódó filozófiáról beszélgettünk.

Mindig is úgy gondoltad, hogy a design mellett társadalmi kérdést is szeretnél megfogalmazni a márkáddal?
Igen, a brand alapítása alapvetően a felelősségvállalásról szólt az életemben. Felelősséget vállalni azért, amit csinálni szeretnék, ahogyan élni szeretném az életem. Éppen ezért azt is nagyon fontosnak tartottam, hogy a termékeim üzenetében is meglegyen ez a tartalom. Számomra ez nagyon fontos a virágéknál kapcsán.

Mióta foglalkoztat a nőiség és az ehhez kapcsolódó tabuk kérdésköre?
Amióta az eszemet tudom az foglalkoztat leginkább, hogy az emberek akik körül vesznek, miért olyanok, amilyenek. Mi mozgatja őket, milyen mintázatok és működési módok húzódnak meg cselekedeteik, vágyaik hátterében. A nemiséghez kapcsolódó társadalmi elvárások, és tabuk nagyon nagyban befolyásolják ezeket a mechanizmusokat. Nagyon izgalmas ezt a saját életemben is nyomon követni, és azt is látni, hogy milyen hasonló megpróbáltatásoknak vannak kitéve a barátaim, és a visszajelzések alapján a közönségem is.

Feministának tartod magadat? Számodra mit jelent ez a szó?
Én hiszek az egymás felé fordulásban, a nyitottságban, a párbeszédben, a kíváncsiságban. És abban is, hogy a feminizmus ezekkel az értékekkel segíteni tud abban, hogy a nemek között helyre álljon az egyensúly, vagy legalább egy kicsit közelebb billenjen. Ami viszont még fontosabb számomra, hogy érzékeny, emberi tudjak lenni és maradni, – ebből indul ki az egész.

Szerinted mi jelenti a legkomolyabb problémát ma a nők helyzetével kapcsolatban?
Itthon Magyarországon? A családon belüli erőszakok száma, az igazságszolgáltatás működése ilyen esetek kapcsán. De nem hiszem, hogy elég tudásom van ahhoz, hogy ezt megítéljem.

Hogyan reagálnak az emberek a termékeitekre?
Leginkább pozitívan, izgalommal, kíváncsisággal. Sokan viccesnek tartják amiket csinálok, megerősítőnek, bíztatónak. De persze vannak akik szerint nem érdekes dolgok ezek, és ez így van rendjén.

Csak egy szűk szubkultúra vagy tágabb körben is vásárolnak tőletek?
Nehéz lenne meghatározni a vásárlóinkat, nagyon sokféle ember keres fel minket és ennek nagyon örülünk. 🙂

Folyamatosan bővül a készlet? Honnan inspirálódsz, hogy mi kerüljön a kitűzőkre?
Igen, folyamatosan. A leginspirálóbb számomra az, hogy mi történik a szűk környezetemben, velem és a barátaimmal, családommal. A személyes történetek, hogy kinek mennyire sikerül önmagát bevállalnia, milyen nehézségekbe ütközik és hogyan igyekszik megoldani ezeket a helyzeteket.

Volt már olyan, hogy valami ötletedet elvetetted azért, mert “túl sok” lett volna?
Persze, nekem is jelez olyakor a “túl sok” mérő, de igyekszem ez ellen dolgozni. Még nem volt olyan, hogy ezért ne írtam volna fel vagy rajzoltam volna meg valamit. Szeretem kitolni ezeket a határokat.

Mik a jövőbeli terveitek? Szeretnétek bővülni vagy más típusú alkotások vannak tervben?
Tervben van több kollaboráció, női alkotókkal akik hasonlóképp tekintenek a világra mint mi. A többi a jövő zenéje.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

Top 5 férfi trendi napszemüveg divattipp

Top 5 férfi trendi napszemüveg