Meghan Markle esküvője óta visszhangzik a sajtó Stella McCartney tervezőtől. Most pedig egy igazán fontos ügy miatt ismét a figyelem középpontjába került a márka.
A World Ocean Day a helyi tenger- és folyópartok tisztításának fontosságára hívja fel a figyelmet. A nemes cél érdekében pedig a kampányhoz Stella McCartney is hozzátette azt, amihez nagyon ért: a stílust. A márka a világ számos pontján elhelyezett szemétszedő zsákokat a boltokban. (Melyek listája ITT tekinthető meg.) Így nem lehet többé kifogás a szemétszedéskor, hogy nincs nálunk zsák, ráadásul még menő fehér-zöld designt is kaptak a gyűjtőzacskók, így szégyellni sem kell többé az ökotudatos tevékenységet.
A vizeink szennyezése egyre égetőbb globális probléma, éppen ezért a szatyorosztás mellett a márka Londonban hulladékgyűjtési akciót is szervezett a Thames21 együttműködésével, ahol példamutató szándékkal a márka zacskóit töltötték meg hulladékkal a résztvevők. Azt kívánjuk, egyre több márka kövesse a példát!