Kedden jelentették be, hogy a Michael Kors amerikai divatcég úgy 600 milliárd forintnyi összegért megvásárolja a Versacét. Az olasz luxusmárka ebben az átmeneti időszakban mutatta be legújabb kollekcióját a milánói divathéten. Bizonyára a véletlen műve, hogy ezúttal nem a látványra és a közönség elkápráztatására, sokkal inkább a kínálat sokszínűségére fektették a hangsúlyt – mi pedig a márka életének sorsfordító show-ján ott voltunk a közönség soraiban. Exkluzív beszámolónk következik.
Az új kollekció titkáról a fináléban hullik le a lepel: Shalom Harlow, az 1990-es évek szupermodellje istennőként jelenik meg és vonul a kifutón, ragyogóan és büszkén vállalva a korát. Az aranykor, Gianni Versace szoborszerű istennői helyett ugyanakkor egy nyugodt, derűs, mosolygós nőt látunk két lábbal sétálni a földön, virágmintás ruhában, áttetsző fekete csipkeszoknyában. Erő és derű – Harlow a kollekció egyik fontos üzenetét testesíti meg.
Változatok kortalan nőiességre – ott voltunk a Versace milánói show-ján
1/74 resize_001_csc_9650_r
Fotó megosztása:
2/74 resize_002_csc_9677_r
Fotó megosztása:
3/74 resize_003_csc_9700_r
Fotó megosztása:
5/74 resize_004_csc_9738_r
Fotó megosztása:
6/74 resize_005_csc_9757_r
Fotó megosztása:
7/74 resize_006_csc_9784_r
Fotó megosztása:
9/74 resize_007_csc_9817_r
Fotó megosztása:
10/74 resize_008_csc_9838_r
Fotó megosztása:
11/74 resize_009_csc_9871_r
Fotó megosztása:
13/74 resize_010_csc_9888_r
Fotó megosztása:
14/74 resize_011_csc_9913_r
Fotó megosztása:
15/74 resize_012_csc_9936_r
Fotó megosztása:
17/74 resize_013_csc_9970_r
Fotó megosztása:
18/74 resize_014_csc_9986_r
Fotó megosztása:
19/74 resize_015_csc_0023_r
Fotó megosztása:
21/74 resize_016_csc_0048_r
Fotó megosztása:
22/74 resize_017_csc_0071_r
Fotó megosztása:
23/74 resize_018_csc_0103_r
Fotó megosztása:
25/74 resize_019_csc_0129_r
Fotó megosztása:
26/74 resize_020_csc_0150_r
Fotó megosztása:
27/74 resize_021_csc_0180_r
Fotó megosztása:
29/74 resize_022_csc_0219_r
Fotó megosztása:
30/74 resize_023_csc_0237_r
Fotó megosztása:
31/74 resize_024_csc_0265_r
Fotó megosztása:
33/74 resize_025_csc_0302_r
Fotó megosztása:
34/74 resize_026_csc_0330_r
Fotó megosztása:
35/74 resize_027_csc_0346_r
Fotó megosztása:
37/74 resize_028_csc_0382_r
Fotó megosztása:
38/74 resize_029_csc_0396_r
Fotó megosztása:
39/74 resize_030_csc_0419_r
Fotó megosztása:
41/74 resize_031_csc_0442_r
Fotó megosztása:
42/74 resize_032_csc_0467_r
Fotó megosztása:
43/74 resize_033_csc_0486_r
Fotó megosztása:
45/74 resize_034_csc_0524_r
Fotó megosztása:
46/74 resize_035_csc_0556_r
Fotó megosztása:
47/74 resize_036_csc_0578_r
Fotó megosztása:
49/74 resize_037_csc_0604_r
Fotó megosztása:
50/74 resize_038_csc_0625_r
Fotó megosztása:
51/74 resize_039_csc_0650_r
Fotó megosztása:
53/74 resize_040_csc_0668_r
Fotó megosztása:
54/74 resize_041_csc_0695_r
Fotó megosztása:
55/74 resize_042_csc_0707_r
Fotó megosztása:
57/74 resize_043_csc_0741_r
Fotó megosztása:
58/74 resize_044_csc_0764_r
Fotó megosztása:
59/74 resize_045_csc_0789_r
Fotó megosztása:
61/74 resize_046_csc_0819_r
Fotó megosztása:
62/74 resize_047_csc_0850_r
Fotó megosztása:
63/74 resize_048_csc_0880_r
Fotó megosztása:
65/74 resize_049_csc_0898_r
Fotó megosztása:
66/74 resize_050_csc_0932_r
Fotó megosztása:
67/74 resize_051_csc_0945_r
Fotó megosztása:
69/74 resize_052_csc_0981_r
Fotó megosztása:
70/74 resize_053_csc_1007_r
Fotó megosztása:
71/74 resize_054_csc_1021_r
Fotó megosztása:
73/74 resize_055_csc_1048_r
Fotó megosztása:
74/74 resize_056_csc_1101_r
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
2019: a márka a medúza jegyében ma több generációhoz szól, mint korábban. Donatellánál a nő feltekert szárú farmerben, feliratos férfidzsekiben, de még bőrkabátban is képes megőrizni a vonzerejét. Szexinek lenni Donatella szerint azt jelenti, hogy szabadon, mások véleményére fütyülve választjuk meg az öltözékünket. Olvasd el beszámolónkat a milánói divathétről!
És a részletek? Uralkodnak a virágmotívumok, az erős neonszínek. A Versace hagyományos, szédítő magas sarkúi mellett edzőcipők, kecses szandálok is felvonulnak, elvégre a húszévesek ilyenben is eljárnak esténként szórakozni. De a márka az időtlen és kortalan nőiességben hisz: a fekete, aszimmetrikus szaténruhák az érettebb nők eleganciájának zálogai.