Retusálatlan, sminkmentes képekkel hirdeti kollekcióját a TOMCSANYI

2019. április 22.
A 2019-es tavaszi-nyári kollekció bemutatásához rendhagyó formát választott a magyar TOMCSANYI márka, mely teljes mértékben felülírja a kampányfotó-trendeket. 

„Mint mindig, ezúttal is egy kimagaslót létrehozó nőt szerettünk volna felkérni modellnek. Végül úgy döntöttünk, hogy a fotós jelenjen meg modellként is. Albert Alianna fiatal magyar fotós készített különleges szelfiket TOMCSANYI-t viselve, melyeken olyan, mint a mindennapokban: nem visel sminket vagy beállított frizurát, a képek nincsenek retusálva.” – mondta a márka.

A Self(ie)-love fotósorozattal a márka célja mindenkit arra biztatni, hogy szelfizzen és használja ezt a fényképészeti irányzatot az önelfogadás és önszeretet eszközeként. Ahogy ők vallják, a szelfiknek nem szabadna elvenniük az önbizalmunkat vagy rossz érzést kelteniük bennünk.

„Hisszük, hogy minden vásárlónk és a márka iránt érdeklődők kívül-belül csodálatosak. A ruháink megalkotásánál célunk, hogy a viselőjük nagyszerűnek érezze magát bennük. Mutassátok hát meg!”– mondja Tomcsányi Dóri.