Európa utcáit már meghódította, és most Magyarországra is megérkezett a Reebok legújabb női kollekciója, melyet azoknak a nőknek terveztek, akik nem félnek megélni és megmutatni egyedi stílusukat. A több várost is megcélzó kampány során a Reebok Londonban, Berlinben és Párizsban élő nőkkel együtt dolgozott azon, hogy akár a konvenciókból kilépve minden nő büszkén viselje saját stílusát.
A Reebokot a kollekció népszerűsítésében Gigi Hadid után a brit szupermodell-üzletasszony, street fashion- és divatikon Jourdan Dunn segíti: a modell a női függetlenség, a kreatív önkifejezés és az egyéniség megőrzésének szószólója, aki arra törekszik, hogy más nőket is hasonló önkifejezésre ösztönözzön.
A kampányhoz fűzött nyilatkozatában Jourdan elmondta: „Nagyon izgatott vagyok, hogy egy a nők iránt elkötelezett márkával dolgozhatok együtt. A Reebok új kampánya a divatot, a fitneszt, a függetlenséget és az egyéniséget kapcsolja össze, csupa olyan dolgot, amikkel a leginkább azonosulni tudok. A cél az, hogy arra ösztönözzük a nőket, éljék meg a saját stílusukat és merjenek önmaguk lenni. Számomra az önbizalom felépítése az edzőteremben kezdődik, ami azután az életem minden területén velem van. Minden az önmagunkba vetett hittel és a céljaink elérésébe fektetett energiával kezdődik.”
A Morgen Kohn által tervezett modern kollekciót pozitív életszemléletet tükröző merész minták jellemzik, és sokoldalúságával könnyedén idomul viselője életstílusához. A kollekcióról a tervező elmondta: „A Reebok híresen merész stílusa igazán modern darabok tervezésére inspirált, a modern nő életmódjára szabva: stílusos megjelenés a munkában és a sportban egyaránt.”
Az új női kollekció már XS-től XXL méreting elérhető a Reebok Store-ban a Fashion Streeten.