Természetesen a közösségi média közönsége már tűkön ült, amikor is a luxusmárka titokzatosan elkezdte csöpögtetni az információkat a legújabb, 2019-2020 őszi-téli kollekciójuk kampány fotósorozatának arcáról. Az új arc, pedig nem más, mint az amerikai énekesnő és szupersztár, Ariana Grande: „Nagyon büszke vagyok, hogy én lehetek a Givenchy új arca. Ez egy olyan divatház számomra, amit mindig is imádtam és most megtiszteltetés, hogy ennek a családnak a részese lehetek. Szeretem ezeket a darabokat és azt a magabiztosságot és örömöt, amit érezni a viselésükkor. Nem csupán időtlen, gyönyörű ruhadarabokról van szó, hanem büszke vagyok arra is, hogy egy olyan csapattal dolgozhattam együtt, akik elérik, hogy az emberek ünnepeljék azt, akik és ne kérjenek elnézést érte” – mondta Ariana Grande az együttműködésről.
A Givenchy pedig büszkén rántotta le a leplet az énekesnőről készült gyönyörű portrésorozatról, ami a debütáló kampánya a márka számára. A képeket nem más, mint Craig McDean készítette. Grandéban a Givenchy-ház a védjegyként szolgáló szellemiség modern megtestesülését találták meg: egy elegáns hozzáállást a szépséghez, az egyéniséghez és a bátorításhoz. A portrésorozat ráadásul hűen követi azokat a hagyományokat, amelyeket az alapító, Hubert de Givenchy nagyon szeretett és amit „a Givenchy pózolásnak” nevezett. A Grammy-díjas énekesnő és dalszerző a 2019-2020-as őszi szezon jellegzetes darabjait viseli a fotókon: egy virágmintás, pliszírozott ruhát, a kifinomultan szabott együttest és a drámai, volumenekkel játszó, látványos estélyit.
Kattints a galériára a gyönyörű fotókért!
Fotó: Profimédia – Red Dot