Cardi B-vel a főszerepben, szürreális rövidfilmmel startolt el a Reebok Club C sneakerét népszerűsítő ”Nails” kampány. Az egyperces spot látszólag egy szokásos Cardi B-féle beauty session-t mutat be, majd a hétköznapi jelenet hirtelen fordulatot vesz, amikor a rapper-énekesnő körmei váratlan módon önálló életet kezdenek élni. A kampány ötletét Cardi saját életpályája ihlette, hiszen ő is a határok folyamatos feszegetésével vált azzá a jelenséggé, amelynek a senki másra nem jellemző manikűr is védjegye. A Venables Bell & Partners “Nails” filmje egy integrált, hagyományos, digitális, és social média platformokon átívelő globális kampány része.
Cardi észveszejtő körmei mellett a film és a “Nails” kampány a streetwear örökzöld, eredetileg a ’80-as években bemutatott Reebok Classic Club C Vintage sneakere előtt tiszteleg. Teszi mindezt egy olyan művésszel és stílusikonnal, aki félelmet nem ismerve úszik szemben az árral, folyamatosan újradefiniálva a klasszikus fogalmát.
“A »Sport the Unexpected« platform azokat az egyéniségeket ünnepli, akiket bárminek nevezhetünk, csak megszokottnak nem. Pont emiatt el sem tudtunk volna képzelni Cardi B-nél alkalmasabb kampányarcot”– mondta Inga Stenta, a Reebok senior nemzetközi marketingigazgatója. “A »Nails« megalkotása során szakítottunk a konvenciókkal, így a végeredmény sokkal izgalmasabb lett, mint egy híresség hagyományos cameoja. Cardit tehát egy olyan hétköznapi szituációban láthatjuk, amelyben teljesen egyedi módon mutatja meg az ikonikus Club C sneakert.”
A Reebok a héten “Nailed It” néven egy saját “extrém körömnövesztő táplálékkiegészítőt” is piacra dobott, ami az ígéret szerint észveszejtő karmokká varázsolja a leghétköznapibb manikűrt is. Az extra hosszúságot és tartást adó különleges formulát bemutató geg a Reebok vakmerő ötletek és egyediség iránti elköteleződésére rímel.