1984-es debütálását követően az Air Jordan 1 gyorsan népszerű lett a kosaraspályákon kívül is: sportolók és művészek egyaránt megtalálták benne önkifejezésük eszközét. Ebben a szezonban a Jordan brand a Fearless Ones kollekcióval ünnepli a világ megannyi változatos közösségét, akik nem félnek kiállni magukért.
A kollekció zászlóshajója az Air Jordan 1 High FlyEase, az első modell a Jordan családban, amelyet FlyEase technológiával alkottak meg. A Nike innovációinak általános célja, hogy mindenki számára újítással szolgálhasson sportágtól, képességtől és testtípustól függetlenül, ez alól a FlyEase technológiája sem kivétel. A bokarész külső oldalán található cipzár és a FlyEase rendszer pántja mindenfajta lábfejre tökéletes illeszkedést biztosít, és lehetővé teszi a cipő gyors és kényelmes fel- és levételét, akár egy kézzel is.
További színt visznek az ünnepi hangulatba a különböző közösségekre fókuszáló kollaborációk. Neves dizájnerek és sportolók helyett a Nike most olyan – a világ különböző pontján élő – kulturális véleményvezérekkel dolgozott együtt, mint a New York-i kulináris kollektíva, Ghetto Gastro, a hipermodern FACETASM japán márka, az önkifejezéséről ismert Los Angeles-i dizájner, Melody Ehsani, vagy a párizsi életmód márka, a Maison Château Rouge, akik az Air Jordan 1 újragondolásához Afrika tradícióihoz nyúltak ihletért.
A Jordan brand új kollekciójának darabjai október 22-től folyamatosan érkeznek a boltok polcaira.