A Nike fellépett a Blue Monday és depresszió ellen

2019. február 02.
Tavaszi trend-előrejelzéssel, szakmai beszélgetéssel, hasznos tanácsokkal és segítette átlendíteni a hallgatóságot az év eleji mélyponton a Nike. Az év legdepressziósabb napja, a Blue Monday kapcsán szervezett kerekasztal-beszélgetésen Holdampf Linda stylist, Erdei Panni lifestyle- és divatinfluencer, Boroznaki Gergő sneakerhead, cipőrajongó- és szakértő, a sneakerbox.hu alapító b/vloggere és Miskovits Marci TV-s műsorvezető, aki ez alkalommal moderátori szerepkörbe bújt, vitatták meg, hogyan lendüljünk át az év legborúsabb napjain, mivel dobjuk fel a tél szürkeségét, és hogy milyen izgalmas trendek várnak minket a tavaszi időszakban.

Divat a kényelem

Az athleisure divatirányzat virágzásának köszönhetően az utcai trendekbe beszivárogtak a sportolásra szánt edzőruhák. A kényelem mellett ezek a sportos kiegészítők, legyen szó cipőről, jóganadrágról vagy sportmelltartóról, feldobják a hétköznapi megjelenést, és ezáltal a hangulatunkat is. Ma már nem kell ezen irányzatok követéséhez hírességeket, véleményvezéreket keresni, hiszen az utcán nap, mint nap láthatjuk ennek a trendnek a képviselőit.

Az újdonság varázsa

A mozgás, a színes, új ruhák bizonyítottan mind hangulatjavító tulajdonsággal bírnak, és kellő motivációt adnak céljaink eléréséhez. Miért ne jutalmazhatnánk meg magunkat egy új darabbal? A tavaszi trendek nagy favoritja a Nike Tech Pack kollekció, ami fémes arany, ezüst színeivel, valamint a neonsárga és pink kombinációjával a jövőbe kalauzolja viselőjét. „Ütős megoldás, ha a télen preferált teljesen fekete szetteket egy erőteljesebb, feltűnő színű ruhadarabbal vagy cipővel kombináljuk. Divat lett manapság olyan ruhapárosításokat viselni, amelyek ütik egymást”– magyarázta Holdampf Linda stylist, aki pozitívnak értékeli, hogy az emberek mernek kísérletezni és bátornak lenni. A Nike pedig nekik tervez.

Kollaborációk, amikből inspirációt meríthetsz

A high fashion és fast fashion kultúra összefonódását jól mutatja, hogy a Nike korábban az Off-White márka tervezőjével, Virgil Abloh-val dobott piacra közös kollekciót. „Az ilyen kollaborációkra szükség van, hiszen új színt, új lendületet adnak a divatnak” – mondta el Erdei Panni divatinfluencer.„Engem minden ilyen előremutató kezdeményezés nagyon motivál abban, hogy nyissak az újdonságok felé, mert a fő szempont nálam a kényelem, és hogy egy darab jól variálható legyen az outfitjeimhez. Nagy kedvencem a Nike Air Force 1 modellje, ami szerintem mindenhez jól passzintható” – tette hozzá.

A sportcipők rajongói

Egyre több nagy márka jön ki streetwear sportcipőkkel, kifejezetten a sneakerhead közösséget célozva. De kik is ők? „A sneakerheadek a stílusos, sztorival rendelkező sportcipőkért rajongó srácok és csajok . Korábban a klasszikus, régebbi darabok gyűjtői voltak többségben, de nemrég pedig jött egy új generáció,  a fiatal tizenéves korosztály, akik nemcsak sneakerheadek, de egyben már „hypebeast”-ek is. Ők már  a klasszikus  sziluettekre kevésbé buknak,  inkább az igazán  limitált kiadású, nagyon drága, szinte elérhetetlen darabok a gráljaik”avatta be Boroznaki Gergő a hallgatóságot.

Az esemény – amelyre különleges módon a Nike Budapest Westend üzletében került sor – zárásaként Rubint Rella aerobic oktató tartott egy kemény, ám jó hangulatú edzést lelkes követőinek, hogy mozgással lendítse át őket az év legdepressziósabb napján.

Instagram:@nikebudapest_stores