A 2019-es évben hatalmas sikereket zsebelt be Rihanna fehérnemű márkája, a Savage x Fenty, amire sokan a Victoria’s Secret ellenpólusaként tekintenek. Az énekesnő nem érte be annyival, hogy piacra dobjon egy erotikus kollekciót, pozitív üzenetbe csomagolta azt: reflektorfénybe állította és királynőként ünnepelte a legkülönbözőbb testalkatú nőket. Az már csak hab a tortán, hogy az egyik kapszulakollekciójának bevételét mellrákkutatásra ajánlotta fel. Debütálását a New York-i divathét csúcseseményeként tartják számon.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Rihanna lendülete azóta is kitart, olyannyira, hogy a 2020-as évet egy Valentin-napi kollekcióval indította, amit Adam Selman tervezővel közösen álmodtak meg. Inspirációért a 80-as évek rikító esztétikájához, és a legendás amerikai fehérnemű márka, a Frederick’s of Hollywood hagyatékához nyúltak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
1940-ben a márka alapítója, Frederick Mellinger egyszer és mindenkorra megreformálta az amerikai fehérnemű piacot: a praktikus és kényelmes pamut alsóneműket szexi és játékos fehérneműkre cserélte. A brand legnagyobb rajongói között olyan nagy neveket találunk, mint Bettie Page, Marilyn Monroe és Elizabeth Taylor. Rihanna és Adam Selman kollekciójában ez a régi játékosság köszön vissza: hatalmas masnik, csillogó szaténanyagok és buja bimbótapaszok ejtik rabul a tekintetet.
forrás: Vogue.de
nyitókép: Getty Images