Gyönyörű kampányarc lett a 73 éves Cher

2020. február 12.
Cher a művészvilág egyik legizgalmasabb alakja, aki mind a mai napig képes meglepetést okozni. Nem véletlenül lett ő az olasz márka új kollekciójának arca.

Különleges arcot választott magának legújabb kollekciójához a DSquared2 brand: Chert kérték fel a 2020-as tavasz/nyár kollekció bemutatásához, akinek meglehetősen jól áll a márka stílusa – különösen az IKON feliratú felső.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DSQUARED2 – Dean & Dan Caten (@dsquared2) által megosztott bejegyzés, Febr 4., 2020, időpont: 12:02 (PST időzóna szerint)

 „Cher több, mint egy ikon, ő egy kulturális fenomén” – nyilatkozta a márka két alapítója, Dean Caten és Dan Caten. – Mindenki pontosan ismeri a lélegzetelállító stílusát, mi viszont a kampányunkban azt mutatjuk meg, hogy farmerben és melegítőfelsőben is tud tündökölni.” Cher, avagy Cherilyn Sarkisian 1946 május 20-án született a kaliforniai El Centróban, hat évtizedes karrierje során pedig nem véletlenül ragadt rá a pop istennője elnevezés: nemcsak a tehetségét ismerték el, de nagyra becsülték azért az autonómiáért, amit a férfiak által dominált zeneiparban képes volt kivívni magának.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Cher (@cher) által megosztott bejegyzés, Febr 4., 2020, időpont: 10:25 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DSQUARED2 – Dean & Dan Caten (@dsquared2) által megosztott bejegyzés, Febr 5., 2020, időpont: 10:58 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DSQUARED2 – Dean & Dan Caten (@dsquared2) által megosztott bejegyzés, Febr 5., 2020, időpont: 4:15 (PST időzóna szerint)


A fekete-fehér képeket a két legendás fotós, Mert Alas és Marcus Piggott készítette.