Még a milánói divathéten jelentette be a Diesel alapítója, Renzo Rosso, hogy a brand fél évente egy-egy új „Diesel Upcycling For” kollekcióval jelentkezik majd, és mindig új tervezőt kérnek fel, hogy a Diesel úgynevezett deadstock termékeit újrahasznosítsa. A divatiparban jól ismert kifejezést azokra a vintage ruhákra, kiegészítőkre használják, amik már nem kaphatók az üzletekben, soha nem hordták, soha nem próbálták fel őket.
„Legyen szó farmernadrágról, gombokról, vagy egyéb más termékekről, minden olyan deadstock Diesel darabot felhasználunk ehhez a projekthez, amit csak találunk” – nyilatkozta az első kollekció tervezője, Renzo Rosso fia, Andrea. A tervező számára nem ismeretlen műfaj az újrahasznosítós, saját divatmárkája, a MYAR újrahasznosított termékekkel foglalkozik. Az ötlet lényege, hogy nem lesz szükség új alapanyagok bevonására, létező matériákból dolgoznak majd.
Valamennyi újragondolt Diesel termék egy QR-kódot kap, hogy a termék vásárlója megnézhesse az alapanyagok eredetét. „Célunk, hogy egy olyan felelős üzleti stratégiát alakítsunk ki, ami nemcsak az embert tiszteli, de a természetet is” – mondta a márka alapítója.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: fashionmagazine.com