Talán bele sem gondolunk, de egy kirakat komoly hatással van az utca, közvetetten pedig az emberek hangulatára. A Louis Vuitton divatháznál pontosan tudják ezt, Gaston-Louis Vuitton már 1925-ben így fogalmazott: „Változtassuk az utcát egy vidám térré!” Vagyis egyáltalán nem véletlen, hogy évről évre a legzseniálisabb kirakati installációikban gyönyörködhetünk.
A hamisítás ellen is harcoló márka legújabb kreatív ötletében a szivárvány szimbolikája kapta a főszerepet, a színes égi látvány ugyanis messze több egy meteorológiai jelenségnél, az mára az öröm és az optimizmus jelképe, amire a krízishelyzet után mindennél nagyobb szükségünk van. Ezért születhetett meg a The Rainbow Project, avagy a szivárvány projekt ötlete, ami gigantikus szivárványokba öltözteti a Louis Vuitton kirakatokat. A színes alkotások különlegessége, hogy azokat a márka munkatársai és az ő gyermekeik készítették.
Íme, a kirakatok:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: louisvuitton.com