A kaliforniai születésű, 34 éves Matthew M. Williams saját brandjével, az Alyxszel vált ismertté, a márka legidősebb lánya után kapta a nevét. A tervező 2015–16-os őszi–téli kollekciójával debütált, egy évre rá pedig megkapta az LVMH-díjat, a divatipar azon kitüntetését, amit 2014 óta a feltörekvő tehetségeket támogatja szerte a nagyvilágban. A kitüntetés nemcsak rengeteg pénzt, de egy olyan mentorprogramot is jelent, ahol a díjazottat egy éven keresztül több mint hatvan szakértő támogatja. A díj mögött olyan nagy luxusmárkák állnak, mint a Dior, a Louis Vuitton vagy épp a Givenchy – utóbbi figyelmét a fiatal tehetség nagyon hamar felkeltette.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Elődje, Clare Waight Keller volt a francia luxusmárka történetében az első nő, aki elfoglalta a kreatív igazgatói széket. Nevét akkor ismerték meg szélesebb körben, amikor kiderült, hogy ő tervezheti Meghan Markle esküvői ruháját. Hírességekkel az új kreatív igazgató is tud szolgálni, olyan sztárokkal dolgozott már, mint Kanye West és Lady Gaga.
Forrás: Vogue