Miután a Dior divatház bejelentette, hogy megtartja 2021-es cruise kollekciójának élő divatbemutatóját, a Burberry is beharangozta az őszi show-ját. A szeptember 17-re tervezett londoni bemutató különlegessége, hogy közönség nélkül, de a digitális platformokon bárki számára hozzáférhető formában zajlik majd.
„Nekünk, embereknek különösen mély a kötődésünk a természettel, a közelmúltban pedig mindennél jobban vágytunk rá, hogy újra kapcsolódhassunk hozzá. A bemutatón ezt az érzést szerettem volna megragadni, hogy Anglia gyönyörű természeti tájain, egy kreatív élmény keretei között találkozzunk újra” – mondta Riccardo Tisci, a Burberry kreatív igazgatója, és hozzátette, hogy a divatbemutatókat nem kell beszüntetni, csak újragondolni, és ahhoz a világhoz igazítani, amiben élünk. Nem véletlen az sem, hogy a divatház 2025-ig egyáltalán nem használ majd műanyagot.
Riccardo Tisci
„Divatbemutatóhoz fogható élmény nincs még egy – a helyiség energiája, a várakozás, az izgalom olyan gyönyörűség, amit nem szeretnék veszni látni. Ugyanakkor fel kell ismernünk, hogy a világ változik.”
Forrás: Fashion Magazine
Fotó: Getty Images