Hogyan éltétek meg a karanténidőszakot? Mit jelképez számotokra ez a pár hónap „elvonulás”?
A karantén a NUBU életében elég komoly sokkhatással járt együtt, az olimpiai ruhapróbáinkat a karantén első napján kezdtük el. Ez a pár hónap teljes átállással telt, nem ültünk le és nem várakoztunk: csináltuk a dolgunkat, és elkezdtünk maszkokat készíteni, próbáltunk az online világban jelen lenni.
Hogyan hatott a márkára a karantén? Van olyan, amit ezentúl máshogy csináltok, amin esetleg változtattok?
Számunkra eddig is fontosak voltak a hazai vásárlóink, ezentúl még fontosabbá váltak.
Hogy látjátok a divatipar jövőjét – itthon és nemzetközi szinten is akár?
A divatiparnak fontos szerepet kell vállalnia a környezetszennyezés visszaszorításában, a tömegtermelést mérsékelni kellene, mivel ennek folytonos következménye az állandó leárazások. A szezon eleji, szezonközi, szezonvégi leárazások helyett új kereskedelmi motivációknak kell előtérbe kerülniük annak érdekében, hogy hűséges vásárlói rétegek alakuljanak ki az egyes márkát mellett.
A márkán keresztül hogyan tudtok reflektálni a megváltozott körülményekre?
A NUBU a maszkokon keresztül próbálta felhívni az emberek figyelmét a védelem és biztonság fontosságára: ne féljünk, csak vigyázzunk és figyeljünk jobban egymásra.
Mi az, amit megtartanátok ebből a csendesebb időszakból – a saját életetekben vagy akár a világban?
A klímaváltozás lassult, ahogy mi is lelassultunk, lehet, szimbiózisba kerültünk egymással. Talán minden évben lehetne 1-2 hónap, amikor leállunk…
Mit jelképez számotokra és márkátok számára az elkészült alkotás?
Tiszta lapot, avagy paradigmaváltást, esélyteremtődést egy másik típusú gondolkodásmódra, ahol az emberi értékek és a környezetünk védelme remélhetőleg előtérbe kerül. Ahol a divat megjelenhet külső jelzésként, üzeneteket hordozva és közvetítve.