Újdonságok és jótékonyság a NUBU-nál

2020. május 26. |

Jóga inspirálta kényelmes kollekcióval, egyedi, funkcionális maszkokkal és tihanyi együttműködéssel nyitotta meg a nyári szezont a népszerű hazai divatmárka, a NUBU. Biztonsággal és tudatossággal a főszerepben buzdítja belföldi, felelősségteljes utazásra követőit a brand.

A világban kialakult helyzetnek köszönhetően a belföldi nyaralások szezonjának ígérkezik az idei nyár. A hétvégi tihanyi szezonnyitó sajtóreggelin kiderült, hogy a balatoni szolgáltatók készen állnak a vendégfogadásra. Tihany települése az új szlogenjének megfelelően – „Tihany vár és vigyáz rád” – fokozatosan enged a korlátozó intézkedésekből. A helyi vendéglátók pedig a NUBU által tervezett, Tihany település logójával ellátott egyedi szájmaszkot használnak mostantól.

A népszerű hazai márka tervezői a kezdetek óta arra törekszenek, hogy az általuk tervezett letisztult, modern, de mégis kényelmes ruhákkal és kiegészítőkkel megkönnyítsék a viselőik mindennapjait – a jelenlegi helyzetben ez a kötelezővé vált kiegészítő, a maszkok tervezését és gyártását is jelentette.

A NUBU maszkkollekciója a márkától már megszokott praktikus és egyszerű vonalvezetésű stílust képviseli, amelyet többféle típusban és színben dobtak piacra: fehér, fekete, nude és sárga. Az egyedi, nyakba akasztható modellek már most nagy népszerűségnek örvendenek. A kétrétegű maszkok poliészterből és pamutból készülnek, elasztikus gumipánttal. A NUBU a dizájner arcmaszkjaiból származó bevételének egy részét kórházak, rászoruló önkormányzatok és egyéb szervezetek támogatására fordítja.

„A világban kialakult helyzet a divatiparra is nagy hatással lesz. Itt az ideje átgondolni a világ működését, és valóban a minőségre, fenntarthatóságra koncentrálni, illetve figyelni egymásra és a megoldandó társadalmi kérdésekre is. Ez inspirált bennünket is arra, hogy egyrészt a kollekcióink részéve tegyük a maszkokat, másrészt helyi szintű összefogásba kezdjünk Tihanyban, a helyi közösséggel” – mondta Garam Judit, a NUBU alapítója, vezető tervezője, aki szerint a maszkviselés amellett, hogy egy megelőző funkciót tölt be, a felelős viselkedés szimbóluma is lett.

Az aktív életmód rajongóinak pedig új jóga inspirálta darabokkal készült a márka, amelyet az otthon töltött napok hívtak életre. A NUBU Activewear kollekció akár a mindennapokat és a sportolást is színesítheti streetwear stílusával és neonsárga, UV-pink árnyalataival, amelyek Forgó Árpád képzőművész munkáit idézik. A márkára jellemző kifinomult, mégis különleges szabásvonalak tökéletes összhangban vannak a kényelemmel és a funkcióval.

Végezetül még egy jó hír a hazai divat szerelmeseinek: a NUBU május 18-tól újra megnyitotta budapesti üzleteit, és a belföldi nyaralás mellett döntők a Tihanyi PIAC Placcon található pop-up galériában is biztonságos körülmények között válogathatnak a NUBU darabjaiból.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

700 forintos órabér helyett ruhamárkát csinált a budapesti gimnazista bán viktória

700 forintos órabér helyett ruhamárkát csinált a budapesti gimnazista