A két márka már eddig is meghatározó szereplője volt a férfidivatnak, a közös munkával azonban új fejezetet írtak: hiába két külön út, a két brand megtalálta a közös hangot. A kollekció a bizonyíték rá, hogy egy száztíz éves múlttal rendelkező divatház és egy fiatal amerikai luxusbrand is meg tudja találni a közös nevezőt – aminek egyik feltétele az őszinte és alázatos munka. „A kontraszt harmóniája egy teljesen új nyelvet jelent számunkra – egy olyan nézőpontot, amely egyedülálló módon a mi részünk” – nyilatkozta Jerry Lorenzo, a Fear of God alapítója.
Az Ermenegildo Zegna egy globális férfi luxusbrand, amit fiatal vállalkozóként még 1910-ben alapított Ermenegildo Zegna (1892–1966) az olaszországi Triveróban. Víziója mind a mai napig a brand erős pillére, ő ugyanis vállalkozásában rendre olyan erőforrásokat használt, ami másnak is hasznot hozott; alkalmazottait mindig megbecsülte, ahogy azt a közösséget és környezetet is gondozta, ahonnan a brand naggyá nőhetett. A divatház ma is családi kézben van, azt az alapító unokája vezeti, a brand több mint száz országban van jelen, és a minőségi férfi luxusdivat szimbólumaként tartják számon.
A Fear of God független amerikai luxusmárkát Jerry Lorenzo alapította 2013-ban, Los Angelesben, ami nagyon gyorsan a kortárs minőségi férfidivat keresett brandjévé vált. A legmodernebb alapanyagok mellett előszeretettel használ tradicionális, kézműves megoldásokat.
A termékeket online a zegna.com és a fearofgod.com oldalakon lehet megvásárolni.
Kattints a fotóra a galériáért!
Fiatal amerikai márkával társult az Ermenegildo Zegna
Fotó: Ermenegildo Zegna
Olvasd el ezt is!