A pázsittal mesterségesen összepiszkított farmer és a férfiaknak tervezett masnis ruha után egy újabb szokatlan termékkel állt elő a Gucci: piacra dobta azt a 190 dolláros lyukas harisnyát, amit a #rippedinitaly hashtaggel promózott.
A termék egyáltalán nem nyerte el a vásárlók tetszését, a divatiparban watchdog szerepéről híres Instagram-oldal, a Diet Prada például hitetlenkedve tette fel a kérdést: „Annak, aki 190 dollárt fizetett ezért az előre szaggatott Gucci harisnyáért… Normális vagy?” A bejegyzést több száz komment követte, sokan például felajánlották, hogy ezért a pénzért szívesen odaadják saját szakadt harisnyájukat. Olyan kommentelő is akadt, aki megköszönte a Guccinak, hogy a csóró stílusát a luxus szintjére emeli, de természetesen olyan kommentelő is volt, aki bevédte a márkát, mondván, azért az nem semmi, hogy a kötőgépet úgy kellett beprogramozni, hogy a szakadt hatást hűen hozza.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Dailymail