A Down-szindrómás, ilfordi (Essex, Nagy-Britannia) tinédzser modell számára többszörösen is nagy szó a Gucci Beautyval közös projektje. Egyrészt ez élete első modellmunkája az olasz luxusbranddel, másrészt pedig egészen különleges példát mutat mostantól számos nagy márka számára – legalábbis ami a kampányarcok kiválasztásának sokszínűségét illeti.
A Gucci L’Obscur szempillaspirál kampányfotóit az olasz Vogue online mutatta be a Photo Vogue Festival együttműködés keretében, mégpedig a társadalmi érzékenyítés jegyében. A fotókat David PD Hyde készítette, de a modell ügynöksége sem éppen hétköznapi választás. Ellie Goldsteint ugyanis az a Zebedee Management képviseli, amely kifejezetten olyan tehetségeket karol fel, akik „a médiában eddig kirekesztett kategóriákat képviselik”, azt remélve, hogy ezzel is fokozni tudják a társadalmi egyenlőséget a hasonló projektek modelljeinek kiválasztásában.
Ellie négy másik modell mellett szerepelt a projektben, ennek kapcsán pedig a Gucci hivatalos közleményében azt írta, „céljuk a feltörekvő tehetségek támogatása volt, valamint a nem szokványos és nem sztereotip szépségkoncepciók népszerűsítése”. A Gucci és a Vogue Italia 2020 januárjában elindult projektjét a #theguccibeautyglitch hashtag alatt találjátok az Instagramon, ahol a másik négy modell, Jahmal Baptiste, Enam, Kadro Vahersalu és Ruoyi Yi is feltűnik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A júniusban a Gucci Beauty Instagram-feedjében közzétett fotók közül a Goldsteint ábrázoló, legnépszerűbb kampánykép több mint 800 000 lájkot kapott, amire maga is kommentelt. „Szeretem ezt. Köszönöm ezt az elképesztő lehetőséget, és azt a csodálatos fotózási napot is.”