Az olasz luxusmárka január 5-én törölte „magát” a Facebookról, az Instagramról és a Twitterről is. A divatház szokatlan lépését egy exkluzív prezentáció, a Salon 01 London előzte meg decemberben, amikor kizárólag csupa A-listás celeb nézhette csak meg a Bottega Veneta divatház 2021-es őszi kollekcióját.
A márka lépése mindenkit meglepett, hiszen a divatipar egyik legfontosabb kommunikációs csatornáját azok a közösségi platformok jelentik, ahol mind a fogyasztókkal folytatott közvetlen kommunikáció, mind a bevételt ösztönző reklámozás és marketing is zajlik. Jelenleg még nem lehet tudni, hogy átmeneti-e a szünet, de az biztos, hogy a közösségi média nélkül létező egymilliárd dolláros márka ötlete nagyon eredeti. Sokan úgy tippelik, a brand a titokzatosság erejére és a hírességek közösségi oldalaira alapoz a jövőben. Bármi legyen is az indok, egy biztos, nem a közösségi felületekről tudjuk meg a választ.
Forrás: businessoffashion
Fotó: Getty Images