Az új-zélandi–amerikai márka, az Allbirds mindenki számára ingyenesen elérhetővé tette azt a kalkulátort, aminek segítségével bármelyik brand kiszámolhatja az ökológiai lábnyomát. A márka szerint égetőn nagy szükség volna arra, hogy mindenki szembesüljön a riasztó valósággal.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az Armani Exchange a vadon élő állatok védelmében a National Geographickal szövetkezett: április 22-én, a Föld napján pedig természetfotók ihlette ruhákkal jelentkezik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Föld napja alkalmából Salvatore Ferragamo újratervezte egyik klasszikus táskáját. Az Earth Top Handle táska száz százalékban megújuló nyersanyagból, újrahasznosított poliészterből készült.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Marc O’Polo, amely 2025-re teljes egészében klímasemleges lesz, 30 000 eurót adományoz együttműködő partnerének, a ClimatePartner alapítványnak, amely azzal a céllal jött létre, hogy az ökológia lábnyomuk csökkentésében segítse a vállalkozásokat.
A Ralph Lauren Earth Polója PET-palackból készül, egy pólóhoz átlagosan mintegy tizenkét darab flakont használnak fel. A brand célkitűzései között szerepel, hogy 2025-re 170 millió műanyag palackot vonjanak ki a természetből.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Tommy Hilfiger One Planet kapszulakollekciója természetes vagy/és újrahasznosított alapanyagokból készült, a vásárlókat pedig arra biztatja, hogy vegyék ki részüket a harcból, ami csak együtt sikerülhet.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A G-Star bemutatja, mit jelent a farmer-couture, Denim for Eart kollekciójával pedig azt bizonyítja, hogy a divat, a kreativitás és a fenntarthatóság nagyon jól működnek együtt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A berlini Maison Hēroïne piacra dobta PET-palackból gyártott Kira Nano táskáját.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue Fotó: Getty Images