A svájci Chopard márka és a mozivászon összefonódása hosszú időre nyúlik vissza, a közös történet Cannes rangos filmfesztiválján kezdődött: Caroline Scheufele, a Chopard kreatív igazgatója tervezte 1998-ban a cannes-i fesztivál legnagyobb értékű díját, az Arany Pálmát (Palme d’or), 2001-ben pedig életre hívták a Chopard trófeát (Trophée Chopard), ami ugyancsak egy filmes elismerés, melyet egy független zsűri ítél oda egy-egy kezdő színésznek a cannes-i fesztiválon.
Julia Roberts 2016-ban a cannes-i filmfesztiválon
Egyáltalán nem véletlen hát, hogy a legnagyobb színészek Chopard gyémánt- és smaragdékszerekben, órákban vonulnak a filmfesztivál vörös szőnyegén. Az Instagramra regisztráló Julia Roberts 2016-ban, a 69. Cannes-i Filmfesztiválon akkora sikert aratott, hogy a luxusmárka legújabb kollekciójának ő lett az arca. A Happy Sport kampány az életörömöt ünnepli, amihez a színésznő őszinte mosolyánál jobb nagykövetet nem találhattak volna. A Chopar kisfilm Xavier Dolan rendező munkája, ami az életigenlés, a stílus, a fény, a kecsesség és a luxus tökéletes kombinációja – bár Julia Roberts alaposan elviszi a fókuszt a gyémánttal díszített termékről.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue Fotó: Getty Images