A kollaboráció során a fenntarthatóság mindkét márka számára prioritás volt, éppen ezért a kollekció izgalmas, újrahasznosított alapanyagokból és új megoldásokkal készült.
„A Marimekko merész és határozott nyomatai tökéletesen passzolnak az Adidas innovatív sportruházatához – ennek a funkcionális, mégis játékos kapszulakollekciónak a célja, hogy a felfedezés örömét visszahozza a mindennapokba” – nyilatkozta Tiina Alahuhta-Kasko, a Marimekko vezérigazgatója.
„Finn származásomnak köszönhetően a Marimekkóval nőttem fel, a terveik mindig is közel álltak a szívemhez. Izgalmas és szinte magától értetődő lehetőségnek éreztem az együttműködést, hiszen egy olyan márkáról beszélünk, ami nemcsak funkcionalitás és stílus tekintetében, de a fenntartható anyagok és módszerek használatában is hasonlóan gondolkodik, mint az Adidas” – mondta Josefine Aberg, a sportmárka dizájnért felelős alelnöke.
A Marimekko számára az együttműködés különösen fontos, hiszen az 1951-es alapítású márka idén ünnepli hetvenedik születésnapját.
Kattints a fotóra a galériáért!
Forrás: Fashionunited Fotó: Adidas