Összeállt Kanye West és a Gap

2021. június 11.
Megszületett a két amerikai márka – a Yeezy és a Gap – első közös terméke, ami nemcsak menő, de megfizethető is.

A Yeezy x Gap kollekció első darabja egy királykék pufidzseki, ami újrahasznosított nylonból készült, ára pedig 200 dollár – ami a csillagászati összegekért árult Yeezy termékek esetében egy szokatlanul alacsony ár. A kabát debütálása – a tehetséges hajléktalan fiút felkaroló – Kanye West 44. születésnapjára, június 8-ra esett, aki ezen a jeles napon fel is vette a kabátot.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gap (@gap) által megosztott bejegyzés

A Gap sokat vár az együttműködéstől, a márka reményei szerint a Kanye West neve életet lehet a stagnáló eladási mutatókba. A brand már a pandémiát megelőző időszakban is nehéz helyzetben volt, amin az üzletbezárások és az online vásárlásra történő átállás sem segített. Mindenesetre a Gap Yeezy vonalától 150 millió dolláros bevételre számítanak 2022-ig, ami nyolc év múlva akár az egymilliárd dollárt is elérheti.

A rajongók kíváncsian várják, hogy vajon mi lesz az együttműködés következő lépése, de addig is a kabát a Gap oldalán már előrendelhető.

Forrás: Fashionunited Fotó: Getty Images

Olvasd el ezt is!