Modern és fenntartható: ilyenek lettek a C&A üzletek

2021. november 10.
Minőségi termékek, modern dizájnelemek, profi ügyfélszolgálat: maximális vásárlói élmény fogadja az érdeklődőket.

A C&A 9 budapesti és 2 debreceni áruháza több hetes korszerűsítés után teljesen új megjelenéssel és hangulattal tért vissza. Mostantól a márka, túl azon, hogy a farmerre és a fenntarthatóbb termékkínálatra összepontosít, még izgalmasabb vásárlási élményt nyújt: új cégarculati elemek, korszerűsített ügyfélszolgálat. A 11 magyarországi áruház megújítása része volt a C&A felgyorsított beruházásainak, a következő hónapokban ugyanis Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezik be.

C&A

A megújult üzlethelyiség homlokzatán az új C&A logó elegáns és modern dizájnjával vonzza a tekintetet, az új arculati dizájnelemek pedig friss, modern és befogadó megjelenést kölcsönöznek a körülbelül 1000 nm-es áruházaknak. A nagyméretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, és a terméket helyezik a középpontba, ezzel egyszerűsítve a vásárlást.

C&A

Fenntartható szemlélet

A márka a fenntartható divatot képviseli és kínálata az egész családnak szól – jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzeneteket a visszatérő dizájnelemeken kelnek életre, hogy még inkább felhívják a figyelmünket a fenntarthatóbb ruhák széles választékára. A fenntarthatóságra való folyamatos összpontosítás részeként a C&A a női és férfi farmer területét is átalakította, hogy az összes megújult üzletben új farmertermékeket kínáljon. A farmerrészleg kialakítása tökéletesen mutatja be az új kollekciót, míg a szöveges tájékoztatók és a próbababák minket, vásárlókat világosítanak fel egy-egy új szabásról vagy lábformáról.

C&A

Az ingyenes Wi-Fi és az árcédulákon található QR-kódok, amelyek segítségével azonnal az online áruházban találhatjuk magunkat, még inkább mutatják, hogy a márka elkötelezte magát a többcsatornás vásárlás mellett.

C&A

„Az üzleteinkbe történő befektetés rávilágít arra, hogy a C&A továbbra is hisz a divat-kiskereskedelem jövőjében. Modernizált üzleteink többet jelentenek, mint egy vásárlási hely. Termékeink, motivált csapatunk és friss dizájnelemeink összefonódásával összekapcsoljuk a pontokat, és olyan környezetet teremtünk, ahol az ügyfelek jól érezhetik magukat, és inspirációt kaphatnak az időtöltésre” – meséli Norbert W. Scheele.

C&A

További infóért kattints IDE!

Olvasd el ezt is!