A MOM WOW Emi és Regina első közös vállalkozása. Mindketten marketing területen dolgoztak korábban, több mint 10 éves szakmai tapasztalat áll mögöttük. Emi (Szőke-Vígh Emese) hat évig dolgoztott digitális dizájnerként és art directorként Londonban, majd visszahúzta a szíve Budapestre. Már jó pár éve foglalkozik modern kalligráfiával, ami a márka egyik legfontosabb momentuma, ugyanis minden felirat, ami megjelenik a termékeken és a közösségimédia-platformjaikon, mind az ő keze munkáját dicsérik, ahogy természetesen a logó is. Regina (Németh Regina) szintén a reklámszakmából jön. Vállalati és ügynökségi oldalon is dolgozott marketing szakemberként, és jó néhány éve foglalkozik márkaépítéssel.
„Szerintünk minden Mami szuperhős és megérdemli az elismerést. A MOM WOW póló saját magunk és szeretteink megbecsülésének szimbóluma, egy emlékeztető arra, hogy fantasztikus munkát végzünk (még ha nem is vagyunk tökéletesek) és merjünk büszkék lenni magunkra! Márkánkat azért hoztuk létre, hogy intézményesítsük azt a titkos összekacsintást, közös tapasztalást, amit édesanyaként megtapasztalunk. Ismeretlen ismerősökké válunk, mert mindannyian nagyon hasonló érzéseken megyünk keresztül. És lássuk be, rengeteg olyan pillanat van, amikor elbizonytalanodunk magunkban vagy csak pokolian elfáradunk. Ilyenkor jön jól egy kis közös nevetés vagy csak egyáltalán a tudat, hogy nem vagyunk egyedül. Mások is átélték, átvészelték már, amiben most vagyunk, és elhihetjük, hogy mindaz normális, ami velünk történik” – mondják. Termékeikkel erőt szeretnének adni minden maminak, közösségimédia-csatornáikon pedig közös nevetésre, egymás támogatására ösztönzik követőiket. „Az érzelmi támogatás mellett adománytermékeinkkel folyamatosan pénzt gyűjtünk különböző anyákat segítő szervezetnek. Minden adománytermékünk megvásárlásával 500 Ft-tal segítjük az éppen kiválasztott szervezetet. Néhány havonta cseréljük az adománycélt, hiszen annyi sok édesanyának van szüksége segítségre. Emellett több kommunikációs kampányon is dolgozunk az anyaság kapcsán felmerülő tabukról, tévhitekről, amikről ha több szó esne, talán könnyebben megbirkózhatnánk az anyaság érzelmi hullámvasútjával. Sokszor már az is sokat segít, ha tudjuk, hogy más is hasonlóan érez, és nem vagyunk egyedül…”
Mindez úgy indult, hogy a férjeik gyerekkoruk óta barátok, és mikor mindketten babát vártak (egyszerre), a fiúk úgy érezték, meglesz a csajoknak is a közös téma, elérkezett az idő a bemutatásra. „Már az első találkozás alkalmával felmerült, hogy miért nem csinálunk valamit közösen. Aztán két évvel később magánemberként egy anyaotthon számára gyűjtöttünk adományokat, amit szerettünk volna valami lelkesítő feliratos pólóval feldobni, hogy ne csak pénzzel, hanem érzelmileg is támogassuk az otthon lakóit. Ez volt az első alkalom, hogy ketten együtt ötleteltünk valamin. Csak úgy ömlöttek belőlünk az gondolatok, és mire feleszméltünk, Emi kezében ott virított a tableten a MOM WOW logó, és már álmodtuk is tovább a történetet. Végül az adománygyűjtés lement MOMWOW nélkül, mert annyira beleszerettünk a projektbe, hogy nem akartunk egy pólónál megállni.”
Végül a Covid első hulláma alatt, tavaly, Anyák napja előtt egy hónappal indították el a márkát. Az alapötlet januárban fogant, márciusban pedig eldöntötték, hogy járvány és bizonytalanság ide vagy oda, nem várnak semmire, így áprilisban már meg is nyitották a webshopjukat. „Egy szuper intenzív hónapunk volt arra, hogy mindent összerakjunk. A zsebünkben több volt az elszántságunk, mint az induló tőkénk, de mivel megingathatatlanul hittünk és hiszünk abban, hogy az üzenetünk nemcsak nekünk segíthet, hanem minden nőnek, ugrottunk egy nagyot, és belevágtunk. Úgy mentünk neki az anyák napjának, hogy a teljes raktárkészletünk elfért egy pelenkázóasztalon. Szerencsére, és a sok szuper maminak köszönhetően, akik megosztásaikkal segítenek bennünket a kezdetek óta, ránk robbant a ház. Futottunk a rendelések után, és nem győztünk csomagolni.”
„A MOM WOW márkán belül Emi felel a dizájnért és a termékfejlesztésért, Regina pedig keretet ad a rendszernek, illetve a szöveges tartalmakat is ő készíti. Közhelyesen hangzik, de mindenben ketten döntünk, közösen tervezünk, egymást inspiráljuk. Azon túl, amihez csak egyikünk vagy másikunk ért, minden feladatból egyformán kivesszük a részünket, és ezt nagyon szeretjük is, hogy így van. Szerencsére sok mindenről nagyon hasonlóan gondolkozunk, így gördülékeny a közös munka. Mindketten beletesszük a gondolatainkat, ötleteinket, és leginkább a szívünket.”
Legnépszerűbb termékeik a basic póló kollekciónk darabjai, de szerencsére egyre több termékkel kedveskedhetnek a mamiknak. Már nemcsak pólók, hanem vagány sapkák, és bugyik is színesítik a kinálatukat. Imádott darabjaik közé tartozik még a Szuperhős kulacs és a mindent elnyelő mami táska. Nemrég bevezettek néhány gyerek pólót és pulcsit is, amik akár mami-gyerek párosításban is működnek. Idei újdonságuk, hogy már egyedi pólókat is rendelhetnek tőlük az érdeklődők, amiket Emi egyesével, saját kalligráfiájával tervez meg számukra.
És persze ők sem szeretnének kimaradni a karácsonyi cukiságokból! Hamarosan „Első karácsonyos” darabjaikat is megvásárolhatjuk az első karácsonyozó babák számára, szintén névre szólóan. Apa, anya, nagytesó, nagypapa, nagymama első karácsonya pólókkal is készülnek, hogy akár szettben is hordhassa a család. „Fontos lépés volt számunka, amikor bevezettük Nem csak anya kollekciónkat. Ezeken a pólókon kortól, nemtől függetlenül mindenki számára fontos, megerősítő üzenetek állnak. Tele vagyunk ötletekkel, tervekkel, és apadhatatlan lelkesedéssel. Sok-sok újdonságon dolgozunk most is, amiket a jövő év elején mutatunk meg a nagyvilágnak” – mondják.