A színésznő Stephen Colbert The Late Show műsorának volt a vendégenemrég New Yorkban, hogy az Apple TV+ -on sugárzott minisorozatának, a WeCrashed-nek csináljon egy kis reklámot. Felbukkanását már az első másodpercekben hatalmas ováció fogadta, ami részben pöttyös szettjének számlájára írható. Az összeállítást Christopher John Rogers tervezte, az egy blézerből, egy fűzőből és egy nadrágból áll, amit a tervező védjegyének számító tarka, ezúttal élénkzöld, lila és piros pöttyök tettek igazán izgalmassá. A szettet egy türkiz Versace La Medusa táskával fejelték meg.
Nem ez az első alkalom, hogy Anne Hathaway, aki nem mellesleg utálja a nevét, a sorozat promóciója kapcsán elképesztően menő szettben mutatkozik. A South by Southwest vörös szőnyegén Austinban egy szexi, metálos Versace ruhában vonult, amit egy kézzel készített makramétáskával egészített ki. A táska a thaiföldi PIPATCHARA márka terméke, amelyen a transzneműek zászlója látható.
Forrás: Harpersbazaar Fotók: Getty Images