Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird márka alapítóját és tulajdonosát nem első alkalommal láthatjuk már a brand modelljeként. A Czukormadár Kékfestő az egyik kedvenc kollekció témája, így hamar eldőlt, hogy ezúttal is ő áll majd a kamerák elé. Hosszú évek óta első számú célja, hogy divatba hozza a magyart, mindezt nemcsak itthon, a magyar emberek számára, hanem nemzetközi szinten is. Egészen Olaszországig repítette a Kékfestő kollekciót, ahol a hagyományos és erős kékfestő motívumok éppúgy megállták a helyüket, mint az olasz majolika.
„A kékfestő mintát idén nem hagyományos módon dolgoztuk fel, hanem RAPA 73 elismert hazai képzőművész keze nyomán készült csempék inspirálták a kollekciót. Az alapötlet onnan indult, hogy nem titkoltan nagy hatással vannak ránk Lisszabon híres csempéi, ahogyan az olasz majolika is. RAPA 73 kerámiái pedig pont megfelelően keltették életre a tradicionális kékfestő jegyeket számunkra ahhoz, hogy átvegyük az elemeket. Eleinte csak kendőket készítettünk, amiket konkrétan csempemintákból raktunk össze, aztán a teljes kollekció tervezését folytattuk ennek mentén.
Még a hivatalos megjelenés előtt egy hétvégét töltöttünk Olaszországban, mivel a kreatív csapattal úgy éreztük, hogy jól állna a Kékfestő kollekciónak a méltán híres Comói-tó. Teljes mértékben inspiráció volt számunkra ott gyakorlatilag a teljes közeg és környezet. A zseniális színek, a dióbabánkhoz illő barna riva, a mélykék víz és a természetesen nagy hatással volt ránk a parton található luxusszálloda is, az Il Sereno, ahol szintén azok a színek domináltak, amik legjobban passzoltak a kollekció darabjaihoz. Nemcsak stílusában, de életérzésében is a legmegfelelőbb helyszínt választottuk ki. Velünk utaztak RAPA 73 csempéi is, hogy egy percre se feledkezzünk meg a legfőbb inspirációs elemeinkről. Nagyon jól mutattak az éttermek asztalain a kék-fehér csodák, több alkalommal megdicsérték helyiek is a koncepciót. Nagy dolognak számít, hogy a szálloda is repostolta Instagram-storykban az anyagunkat, de a helyszínen is megjegyezték, hogy imádják a Kékfestő darabokat. Szuper kiskosztümök, kellékek, overallok, fürdőruhák, kiegészítők, signature alapdarabok alkotják a kollekciót, ami extra limitált, tényleg csak egyszer dobjuk idén piacra a kékfestő témát és mindenből néhány darab születik. Ezzel pontosan az a célunk, hogy ne jöjjön szembe a viselővel a szett egy-egy eseményen” – avatott be a részletekbe Jagasics v. Csonka Hedvig.
A márkától megszokott módon ezúttal is több fázisban teszik elérhetővé a várva várt mesés Kékfestő kollekciót a www.sugarbird.com Online Shopban. Első ízben a fehér-kék fazonokat dobták piacra, extra limitált darabszámban, majd pár héten belül már elérhetjük a kék-fehér részét is a kollekciónak, aminek az egyedülálló kampányruhájáról mutatjuk az ikonikus hajón készült fotót. Több méter printelt anyag, hatalmas kitűző kiegészítőkkel és dióbabákkal. Imádjuk. Ahogyan a finoman kidolgozott fazonokat is, az arany és gyöngy kiegészítőkkel. A Czukormadár Kékfestő kollekciónak is lett saját monogram mintája, az overprint. Mondhatni, hogy a teljes kollekció egyfajta életérzés, aminek egyedülálló pillanatait a Balatonnál vagy exkluzív külföldi nyaralások alkalmával szeretnénk átélni.