Az elkészült műveket nagyszabású aukción értékesítik, a befolyt összeget pedig darfúri gyerekeket támogató alapítványoknak küldik. Az elmúlt 11 évben a divatcégek és művészek több alkalommal is kifejezték szolidaritásukat a Frimousses de Créateurs szervezet 11 világméretű kampányában. Összesen 1,7 millió eurós bevételt produkáltak, ami hatalmas összeg: ebből például csak tavaly 300 ezer gyerek oltását tudták fedezni.
Az idei projektben többek között Jean Paul Gaultier, a Lanvin, a Dior, a Chanel, a Gucci vagy a Louis Vuitton vesznek részt. A kreativitás lüktető szíveként számon tartott Párizs ihlette babák a Le Pari(s) Merveilleux jótékonysági akció keretében végül a darfúri gyerekek védőoltásaiért kerülnek kalapács alá, remélhetőleg jelentős összegekért.
Az aukció december 2-án a párizsi Four Season Hotel George V-ben lesz, ám előtte egy hétig egy kiállításon is megtekinthetők lesznek a csodaszép dizájnerbabák a Petit Palais-ben.
Nagyobb felbontású képekért kattints ide!
Dolce&Gabbana