A legjobb last minute nyaralóhely

2014. augusztus 13.
Ha esetleg még nem nyaraltatok, vagy épp belefér még egy kiruccanás, ebben a posztban kaptok egy tuti tippet! A PandArte bloggere az Adria egyik legszebb városában járt, ahol nagyon jól érezte magát.

Most először foglaltam szállást külföldre gyűjtőoldalról, pontosabban a booking.com-ról. Bevallom őszintén, tartottam egy kicsit attól, hogy így látatlanban, egy fotó alapján milyen helyet sikerül kinéznem, ahol majd egy egész hetet eltöltünk a párommal, de teljesen megnyugodtam, amikor megérkeztünk.

A helyszín Zaton, egy festői falu Sibenik-től körülbelül 10 percre autóval. Igazából azért választottuk ezt a régiót, mert szerettünk volna egy szép városban esténként nagyokat sétálni, finomakat vacsorázni, nappal jókat strandolni, hajózni és megnézni az oly híres KRKA vízesést és nemzeti parkot. Tökéletes szállásunk volt, de tényleg, mindenkinek szívből ajánlom a Perla Zaton panziót, már csak a kilátás miatt is!

A nyaralás pillanataiért kattints a képre!

Innen kalandoztunk minden nap valamerre, ami nem volt nehéz, mert egyszerűen gyönyörű ez a vidék. A tenger mindenhol türkizkék és tiszta, a városok pedig olyanok, mint a festményeken! Több felejthetetlen élményben is részünk volt: rácsodálkoztunk Sibenik elképesztő hangulatú óvárosára, egy helyi kis hajóval megnéztünk pár szigetet, egy katonai erődöt, és fürödhettünk a hatalmas KRKA vízesés alatt. Az estéket pedig azért imádtam, mert frissen fogott halakat ehettünk, amiket ott helyben grilleztek.

Az Adria ismét kellemes meglepetéssel szolgált! Tényleg mindig más arcát mutatja. Szívből ajánlom mindenkinek ezt a környéket és a szállást is, tökéletes választás a romantikázásra (is)!