Formálj kőkemény feneket!

2015. március 14. |

Ezekkel az egyszerű gyakorlatokkal tökéletesen formába hozhatod magad - akár tévénézés közben is!

  • Oldalanként ismételd 20-szor!

Feküdj a bal oldaladra úgy, hogy a térded és a csípőd 45°-os szöget zárjon be egymással, a sarkaid pedig egy vonalba kerüljenek a fenekeddel. Lassan emeld fel a felül lévő térdeded, de közben ne mozdítsd el a lábfejed és a csípődet.

  • Mindkét oldalon 20-szor ismételd meg a hátra – és oldalra kitörést!

Állj négykézlábra és emeld fel a térded addig, ameddig a gerinceddel vízszintes vonalba nem kerül – ez után óvatosan hajlítsd vissza a lábad és próbáld ki ugyanezt a gyakorlatot oldalra is!

  • Imételd meg a gyakorlatot mindkét oldalon 20-szor

Feküdj hanyatt és emeld el a csípődet a földtől – ezután fokozatosan emeld föl a térded, majd hajlítsd vissza. Ha egy láb gyakorlatsorát végig kibírod anélkül, hogy leereszkednéd, máris jó úton vagy!

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód

Kreatív workshopok karácsony előtt dekor

Kreatív workshopok karácsony előtt