Big Mac és kóla került az impresszionista festményekre

2022. március 18.
Az athéni DDB reklámügynökség szokatlan, kreatív reklámot tervezett a McDonald's-nak: a classic kampányban festményekbe ültették a jellegzetes mekis ételeket.

A Big Mac vagy a sajtburger bizonyos értelemben akkora klasszikus, mint Manet vagy Renoir. Legalábbis ezt állítja az athéni DDB reklámügynökség, amely egy izgalmas új kampánnyal próbálja aláhúzni a McDonald’s régi hírnevét.

mcdonalds-ddb-athens-classic-kampany-impresszionizmus-festmeny

A Meant To Be Classic szlogennel futó kampányban elviteles mekis zacskók, nagy kóla, vagy éppen Chicken McNuggets került klasszikus impresszionista festők munkáira. A kreatív reklámok a gyorsétteremlánc ismerősségére játszanak rá, összekacsintva a régi, családi kedvenc étterem jellegzetes szimbólumai felett.

mcdonalds-ddb-athens-classic-kampany-impresszionizmus-festmeny

Az biztos, hogy a jelenlegi kulturális környezetben nincs könnyű dolga annak, aki az egészségtelenség szinonimájává vált étteremláncot szeretné promózni. Azt nem tudjuk, hogy vajon több burger fogy-e majd a DDB kampánya miatt, de az biztos, hogy sikerült friss, ötletes reklámmal előállniuk.

mcdonalds-ddb-athens-classic-kampany-impresszionizmus-festmeny

Forrás: DesignBoom

Olvass tovább!