Fényfestéssel a mosolyért

2018. szeptember 07. |

A Visual Europe Group, a hazai rendezvénytechnika piacvezetője nemcsak a szakmai, de a társadalmi felelősségvállalás terén is az élen jár. Korunk egyik legizgalmasabb vizuális technikájának segítségével, a fényfestéssel színezték újra a Duna Arénát, a Galya-kilátót és az adventi vásárok során a Szent István-bazilikát, illetve a Gerbeaud-házat is. Most pedig egy jó ügy érdekében a nagyvázsonyi Kinizsi-várat borította fénybe a cég. Az esemény-ről Székely Istvánt, a Visual Europe Group marketingvezetőjét kérdeztük.

Miért fontos a Visual Europe Groupnak a társadalmi felelősségvállalás?

Úgy gondoltuk, hogy egy ilyen emlékezetes és magával ragadó élményt, mint a mappinget, muszáj kihasználni arra, hogy fontos üzenetet közvetítsünk az embereknek, miközben szórakoztatjuk őket. Küldetésünknek tekintjük, hogy lehetőségeinken belül felhívjuk a figyelmet embertársaink nehézségeire és nemes célokat segíthessünk.

Miért pont az Út a Mosolyért alapítványra és az autisták ügyére esett a választás? 

Az Út a Mosolyért Alapítvány elindított egy nyári kampányt Fesztiválozz a mosolyért címmel. Létre fognak hozni egy Autista Krízis Házat és Oktatási Központot, amelyhez a közösségi média segítségével bárki egyszerűen hozzá tud járulni. Minden feltöltött kép és tartalom után, amely el van látva a #fesztiválozzamosolyért hashtaggel, 100 Ft-ot adományoz a MOL az alapítvány számára. Nekünk nagyon tetszik ez a kezdeményezés és úgy gondoltuk, hogy a fényfestések során mi is csatlakozunk ehhez a célhoz. Az alapítvány is megfelelő csatornának találta a látványos esemény erejét, így létrejött az együttműködés.

Hogyan találták meg a Kinizsi-várat mint helyszínt a kampányhoz? 

Több szempontot is figyelembe véve esett a választásunk erre a csodálatos helyszínre. Az animációgyártáshoz tökéletes struktúrája van ennek az épületnek. Mátyás király uralkodása és Kinizsi Pál története pedig színes és magával ragadó, ami az anyaggyártás során nagy segítésünkre volt. A Kinizsi-várnál ezekben a napokban zajlott a Hazajáró rendezvény, amelynek megnyitóján vetítettük meg először a várat. Aztán ezt félóránként megismételtük. Fontos volt a nyári időpont miatt a Balaton közelsége is.

Egy fényfestés hogyan tud társadalmi üzenetet közvetíteni? 

Az épületek fényfestése korunk egyik leglátványosabb vizuális élménye. A hatalmas felület és a figyelem fenntartása az egyik leghatékonyabb üzenethordozó, így a mapping során közvetített tartalom „beleég” az emberek tudatába. A fényfestésről élőben közvetítettünk, amely a Facebook-oldalunkon is megtekinthető.

Ha egy szóban kellene összefoglalni a kampány üzenetét, mi lenne az?

Az Út a Mosolyért Alapítvány ezt korábban már tökéletesen megfogalmazta, amelyet mi is megerősítünk:

Megérteni. Elfogadni. Segíteni.

Mi a következő terv?

A kampány keretein belül egy ikonikus magyar épületet szeretnénk vetíteni az ősz folyamán. Érdemes figyelemmel kísérni az online felületeinket, ahol első kézből adunk hírt a vetítésről.

További információk: www.vegroup.hu; www.facebook/visualeuropegroup

Promóció

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

Városi zöld autó női szemmel fiat 500

Városi zöld autó női szemmel

Fokozott kényelem – korlátlan fazonok cipő

Fokozott kényelem – korlátlan fazonok