A mai vásárlói kultúrában, bőrápolási termékek vásárlása esetén rengeteg nő igényelne szakértői tanácsadást és további termékmintákat. A Kiehl’s ezeket az igényeket elégíti ki már több mint 90 éve.
A Kiehl’s már hagyományos patikaként is osztott mintát a vásárlóknak.
“A vásárlók a világ minden tájáról elzarándokoltak az eredeti Kiehl’s üzletbe [flagship store], a New York-I East Village-be, ahol minden vásárlónak járt termékminta.” Harvard Business Review, 2005
Irving Morse, az alapító család tagja volt az 1900-as évek elején. Nagyra becsülte a vásárlókkal kialakított személyes kapcsolatot és bátorította őket, hogy kísérletezzenek a kézzel készült orvosságaival, mielőtt kiválasztják a számukra legmegfelelőbbet. A Kiehl’s “Próbáld ki vásárlás előtt!” gyakorlata vált a gyógyszertár mottójává – és a személyre szabott kiszolgálás értéke a személyre szabott mintázással kiegészítve a Kiehl’s hagyományai közé tartozik azóta is. A Kiehl’s mintázási eljárása nemcsak hasonló programokat inspirált, hanem a modern mintázást, a “szépségdobozok”, mint a Pixibox ötletét is ez adta.
“A Kiehl’s-nél az összetevők minőségére és a formulák hatékonyságára koncentrálunk. Magabiztosak vagyunk a termékeink sikerében, ezért ajánljuk, hogy ‘Próbáld ki vásárlás előtt – közölte Cheryl Vitali, a Kiehl’s vezérigazgatója. – 2015-ben több mint 106 millió mintát adtunk át a vásárlóknak. Biztosak vagyunk benne, hogy minden vásárlónk egyéni bőrápolási igényére megtaláljuk a megoldást, és hogy a vásárlóink értékelik, hogy nem kell kockáztatniuk. Kipróbálhatják a terméket és meggyőződhetnek a teljesítményéről a vásárlás előtt.”
A Kiehl’s 100%-os vásárlói elégedettséget akar.
A Kiehl’s-nél nincsenek hagyományos eladók. Látogass el bármelyik Kiehl’s üzletbe a világon és érdekes, tanult, barátságos, segítőkész, fehér köpenyt viselő emberekkel fogsz találkozni.
Ahelyett, hogy csak eladnának, a KCR-ok megfelelő mintákat választanak a vásárlónak, hogy kipróbálhassa őket a vásárlás előtt.
Ez a módszer minimalizálja a vásárlói elégedetlenséget, ezáltal a visszavétel esélyét is. De ha egy vásárló bármilyen oknál fogva mégis vissza szeretné cserélni az egyik terméket, 28 napos termékcsere-garancia keretében a KCR-ok örömmel segítenek találni egy másik alternatívát az először választott termék helyett.
“A KCR-ok azért szeretnek dolgozni járni, mert problémákat oldhatnak meg és taníthatnak közben” mondta Cammie Cannella, a Kiehl’s Globális Oktatási és Felhasználói Élmény alelnöke.
A Kiehl’s módszer:
Egy ígéret a vásárlóknak, az összes Kiehl’s üzletben világszerte.
A Kiehl’s szolgáltatásának alapjai és hagyománya, amit több mint 90 éve alkalmaz:
Hallgass a vásárlókra: Az új termékek bemutatása a vásárlók igényeire és javaslataira szabva.
Személyre szabott konzultáció: Ha egy vásárló betér egy Kiehl’s üzletbe, bárhol a világon számíthat a megfelelő termékekkel kiegészített személyes konzultációra, ahol felmérik bőrápolási céljait és problémáit.
“Próbáld ki vásárlás előtt” filozófia: A Kiehl’s hisz abban, hogy a termékek teljesítménye meggyőzi a vásárlókat, de a tökéletes, személyre szabott termék megtalálása érdekében a vásárlás előtt ingyenes termékmintát osztanak a KCR-ok.
100%-os elégedettségi garancia: A Kiehl’s bízik a termékek minőségében és a szolgáltatásaiban. A KCR-ok a legmegfelelőbb termékeket és személyre szabott bőrápolási rutint ajánlanak minden egyes vásárlónak. 165 éves története során a Kiehl’s mindig 100%-os elégedettségi garanciát ajánlott a vásárlóinak.
Egyszerű, tájékoztató csomagolás: A Kiehl’s mindig hit benne, hogy nem a csomagolás tesz téged gyönyörűvé, hanem a minőségi összetevők, amik hatékonyan segítenek a bőr- és hajproblémákon. Ezért a Kiehl’s elhívatottan keresi a legmagasabb minőségű összetevőket, hogy a legfrissebb tudományos módszerekkel párosítsa őket.
Adj 5 percet, hogy a Kiehl’s szebbé varázsolja a bőröd!
A Kiehl’s-t tradicionális patikaként alapították a New York-i East Village-ben 1851-ben. Termékeiket generációkon átívelve alkották meg és fejlesztették sokrétű kozmetikai, kémiai és növénytani tudás felhasználásával.
Térj be most bármelyik Kiehl’s üzletbe és vegyél részt 5 perces bőrápolási tanácsadáson és vedd át az 5db ajándék termékmintát.
Üzletek:
WestEnd City Center – Budapest, Váci út 3., 1062 Magyarország
Allee Bevásárlóközpont – Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10., 1117 Magyarország
Aréna Plaza – Budapest, Kerepesi út 9., 1087 Magyarország
Promóció