- ) Vásárlási élmény
A Kiflinél felismerték, hogy a rohanó hétköznapok új elvárásokat támasztanak: a kifogásolhatatlan minőség mellett az idő is megkerülhetetlen tényező. Ezért jelenti a gyorsaság az egyik alapkövét a Kiflinek, amit szűk szállítási ablakkal, illetve aznapi – 3 vagy 4 órán belüli – szállítással biztosítanak. A koncepció további meghatározó része a felhasználói élmény magas szintű garantálása, valamint folyamatos fejlesztése, aminek az egyik ikonikus része a Kifli Polc: ez a funkció nemcsak listázza a minden háztartásban szükséges termékeket, de a korábbi vásárlások alapján személyre szabott válogatást is készít. Mindezek mellett hamarosan bemutatják a Kifli Séf funkciót is, ami egyfelől receptötleteket ad a vásárlóknak, másfelől lehetővé teszi, hogy egyetlen gombnyomásra a kosarunkba is helyezzük a hozzávalókat! - ) Különleges termékszortiment
A hagyományos szupermarketekkel szemben a Kifli kínálatában hangsúlyos szerepet kaptak a kézműves, termelői és prémiumtermékek, ezért köszönnek vissza a webshopból olyan finomságok, amik a piacok standjain is kaphatók. A rendkívül széles termékpaletta jócskán túlmutat egy szupermarket vagy diszkont kínálatán: összesen 11.000 termék közül válogathatnak a vásárlók! - ) Fenntarthatóság
A Kifli a fenntarthatóság jegyében több meghatározó elemet is beépített koncepciójába: a papírhulladék visszagyűjtése, az ingyenesen újratölthető betétdíjas üvegek használata, de a készleten maradt ételek sem vesznek kárba – mielőtt lejárna a szavatosságuk felajánlják a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek.
- ) Friss és hazai
Minden termékkategóriában megtalálhatjuk a hazai termelőket, legyen szó szabadtartásos tojásról, bio tejtermékről vagy éppen kézműves sörről. A „frissen szedett” címkés gyümölcsök vagy zöldségek úgy kerülnek a polcokra, hogy aznap reggel még a termőföldeken szívták magukba a napfényt.
+1.) Elégedettségi garancia
Alapvető Kiflis érték a vevőszolgálat ügyfélközpontúsága: hogyha valakinek véletlenül minőségi problémája van, akkor azonnal kompenzálják. Persze már az is örömteli, hogy a vevőszolgálat megoldásorientált és barátságos, de ha kicsit jobban belegondolunk: ki vállal minőségi garanciát? Csakis az, aki 100%-ig biztos a saját szolgáltatásának minőségében.
Promóció