A Garnier évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban; természetesebb formulákat előállítva, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használva, sőt a szépségápolás tömegpiacán elsőként vezetve be tanúsított organikus termékeket. A Garnier most még tovább megy, megváltoztatva a szépségipar működését a mindannyiunkat érintő változás élvonalába állva.
A Garnier Green Beauty kezdeményezése a fenntarthatóság mindenre kiterjedő megközelítése. A cél, a Garnier értéklánca valamennyi szakaszának átalakítása, csökkentve vagy megszüntetve a környezeti hatásokat – ennek érdekében a márka már több mint megkétszerezte újrahasznosított műanyag használatát egy év alatt, ipari telephelyeinek csaknem fele már 100%-ban karbonsemleges, 787 közösség már segítséget kapott a Solidarity Sourcing programjain keresztül, és az összetevők 99%-a már vegán.
Fenntarthatósági jelentésében a Garnier vállalja, hogy 2025-re :
- Minden termék újrahasznosított műanyagból készül, szűz műanyag felhasználása nélkül
- Minden csomagolás újra használható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz
- Az ipari területek 100%-a karbonsemleges lesz
- A Solidarity Sourcing beszerzési programjain keresztül 1000 közösséget segít a márka
- Az összes hajápolási és bőrápolási innováció összetevőinek 75%-a bio alapú lesz (megújuló összetevőkkel, amelyek viszonylag rövid ciklusok alatt folyamatosan regenerálódnak).
A Garnier márka már 1989 óta elkötelezett egy állatkísérletek nélküli világ mellett, és büszke rá, hogy összes terméke világszerte megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz a Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes. A Cruelty Free International a vezető nonprofit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.
„Nagyon fontos számomra a környezet védelme, és a mindennapjaimat is próbálom minél fenntarthatóbban élni – mondja Puskás-Dallos Bogi. – A férjemmel különböző ilyen jellegű eseményeken veszünk részt, például Greenpaece-akciók, vagy a Woodapeest kezdeményezés, amellyel a fővárost szeretnénk zöldebbé tenni. Az állatok védelme különösen fontos számomra, és mióta Mimó a családunk tagja lett, ez a téma még érzékenyebben érint. Nagyon megválogatom, hogy milyen márkákkal működök együtt, és mivel a Garnier is egy környezettudatos, fenntartható márka, amelynek célja a környezeti hatások minimalizása, ráadásul minden terméke állatkísérlet-mentes, tökéletes partnerek vagyunk immár több, mint két éve.”
Promóció