Milyen élmény, amikor nemcsak egy márka új kollekcióját ismerhetjük meg, hanem a filozófiáját és az anyag létrejöttétől egészen a kifutóig kísérhetünk egy ruhát? A Falconeri nemzetközi divatbemutatója Fonderia Macchiban került megrendezésre. Az eseményen a márka ízekből, színekből, illatokból és dallamokból álló minden érzékszervre kiható élményben részesítette vendégeit. A nyersanyag keresésétől a gyártási folyamatokon át, egészen a fonalgombolyagok létrejöttéig egyedi istallációk mutatták be a kasmír útjának különböző szakaszait.
A show vitathatatlan főszereplője a kasmír volt, amely lágy játékával végigkísérte a Falconeri ruhadarabok felvonulását. A Falconeri DNS-ének igazi lényege a nyersanyagokra és a kivitelezésre fordított figyelemben rejlik. Egy érzéki utazás, amely a Falconeri kreatív igazgatójának, Laccio szakértelmének és a márka egyedülálló történelmének elegyéből ered.
Nézd meg galériánkat a kifutóról!
Luxus élmény Mongólia legelőiről
A márka elköteleződött a legkiválóbb anyagok keresése iránt, egészen a távoli Mongóliáig utazik, hogy kiválassza a legjobb kasmírszálakat. A Falconeri Superior Cashmere története így Ázsiában kezdődik, ahol a Hircus kecskéktől származó legfinomabb pelyhek válogatása zajlik. Innen a nyers kasmír az olaszországi Biellába repül, ahol fonalat készítenek belőle, majd Avioban, a Falconeri gyárban fejezi be útját, ahol az orsó anyaggá és kész ruhadarabbá formázza.
Az esten részt vett számos a televízió és a közösségi média világából ismert arc, többek között Chiara Ferragni – a márka olaszországi nagykövete –, de feltűnt az Emily Párizsban közkedvelt sorozat szereplője, a francia Philippine Leroy-Beaulieu is. Természetesen Epres Panni, a márka hazai nagykövete is részt vett a bemutatón, aki meseszép volt, mint mindig.
A Falconeri jelenleg 91 olaszországi és 84 külföldi butikot ölel fel, Magyarországon a Fashion Streeten és idén márciustól már a Mom Parkban is várja a kasmír kedvelőit.
Promóció