Fehérre meszelt falak és hófehér kifutó, itt-ott elszórt papírhalmokkal és ledarált akták kupacaival – személytelenül, sterilen áll a hivatal minden reggel az ügyeiket intézni vágyó lakosok hullámai előtt. Az ügyfelekre pedig nem kell sokat várni: egyesek csekket jönnek befizetni, mások sokadjára próbálnák módosítani a lakcímkártyájukat, néhány pocakos kismama pedig GYES-re regisztrálna. Az ügyintézés darálói viszont kizökkenthetetlen csigalassúsággal forognak, és félő, hogy az egyszerű kérelmeket is elnyeli a bürokrácia soha meg nem álló, feneketlen lefolyója.
Az Ügy hivatalában sorra váltják egymást a hazai hétköznapok jól ismert figurái, akik sokszor látott problémáinak Nagy Fruzsina színpadi kollekciójának darabjai adják a különleges hangsúlyt. Az ügyintézés káoszát pedig az énekesek rendkívül színes közlési módja teszi teljessé: az ingatlanmogulok piti játszmázását szélsebes ritmusok, a vadak által okozott károk rendezését operába hajló áriázás egészíti ki. És akkor még egy parkolási bírság befizetése sem történt meg…
A Soharózát vezető Halas Dóra és Nagy Fruzsina jelmeztervező 2016-ban kezdett közös munkába a Tabu kollekció c. előadás megalkotásával. Az extrém jelmezekbe bújó énekesek itt sokszínű zenei megoldások mentén vonultak fel, az így előálló műfajt ezért keresztelték közösen catwalk koncertnek. Ebben végzett munkájáért később Nagy Fruzsinának ítélte Az Év Jelmeztervezője elismerést a Magyar Alkotóművészek Országos Egyesülete. Új bemutatójuk, “Az Ügy” népzenei motívumokat használ fel a monoton hivatali ügyintézés kontrasztjaként, amelyeket Bartha Márk elektronikus alapjai és Fekete Ádám szövegátiratai emelnek mai kontextusba. Az előadás a CAFe Budapest Fesztiválon két estén kerül színre.