A 2001-ben indult Adult Swim a merészebb mozgóképes tartalmairól ismert, akik a nagy sikerű Robot Chicken vagy a Rick & Morty mellett ifjú animációsnak is lehetőséget adnak kibontakozni: fiatal alkotókat kérnek fel kisfilmet, ID szpotot vagy promót gyártani – utóbbit Bucsi Réka is animált a Rick & Morty sorozat negyedik évadához. 2018-ban elindult az Adult Swim Smalls, amelyben fiatal rendezők szerte a világból készíthetnek kisfilmet teljesen szabad kezet kapva. A mozgókép-, de különösen a televízióiparban óriási dolog, hogy a megrendelő nem szól bele az alkotói folyamatba, hanem csak a pénzbeli keretet adja hozzá. Ráadásul a nézőknek sem kell éveket várnia a filmekre, hiszen egyből elérhetővé válnak a csatorna YouTube-platformján. Mivel az Adult Swimen nincsenek reklámok, ezért ezek a kisfilmek a reklámhelyek kitöltésére készülnek. Dave Hughes, az Adult Swim producere szerint a Smalls projektek remek lehetőséget jelentenek új ötletek kipróbálására, valamint új alkotók megismerésére, akik aztán később dolgozhatnak a csatornánál.
Farkas Júliát az Adult Swim csapata kereste meg 2019 tavaszán, aki először egy minisorozat ötletét mutatta meg nekik, de a keret végül egy kisfilmre volt elég, és ez lett a Big Crunch. A kétperces film egy teljesen spontán, szabad asszociációs vizuális őrület, amelyben a különböző szituációkat a morfolódó alakok kötik össze egyetlen folyamatos jelenetté. Addiktív, intenzív és futurisztikus jelenetek épülnek egymásra, mindehhez pedig egy különös, sötét hangi világ társul. Mókás karakterek és helyek, változó fizikai állapotok és mitológiai szimbólumok találkoznak ebben a szürreális világban.
„Már az ötletelés fázisában tudtam, hogy olyan filmet szeretnék, aminek nincs klasszikus narratívája, inkább a fizika és vizuális furcsaságok érdekeltek – mesélte Farkas Júlia. – Mivel alapvetően intuitív alkotó vagyok, ezért azt gondoltam, hogy erre kell hagyatkoznom; ez engedte a filmbéli furcsa világot felépíteni, ez adott egyfajta univerzális következetességet. A hangdizájnban határozott elképzelésem volt, néhány helyen sikerült is a megfelelő hangot megtalálnom, de ez inkább csak játék volt számomra.” A hangsáv végleges formáját Lukács Péter készítette, akinek a nevéhez olyan, sokszorosan díjnyertes filmek hangi világa is fűződik, mint Bucsi Réka LOVE, Andrasev Nadja Szimbiózis vagy Tóth Luca Superbia című animációja.
A MOME-n végzett rendező az Izmos királylányok című diplomafilmjével hívta fel magára a figyelmet 2009-ben, azóta többek közt adaptálta Kukorelly Endre Rengeteg című versét, de leginkább a GIF-jeivel keltett feltűnést az interneten, amelyek már több mint 2 milliárdos nézettségnél tartanak a Giphy oldalán.