YUUTHS 2015. tavaszi-nyári kollekció

2015. március 17.
A YUUTHS egy innovatív, extravagáns férfiruha márka. Jellegzetessége a sportos, energikus stílus egyediséggel kombinálva, ami kreatív, színes, fantáziadús világot eredményez némi vagánysággal és humorral fűszerezve.

A márka fő inspirációs forrásai a művészetek, az innovációk és a fiatalok szubkultúrája. A sportos sziluetteknek az elegáns részletek, az innovatív anyagok, a játékos vonalvezetés és az élénk színek egyedi megjelenést kölcsönöznek.

A tervező, Molnár Annamária célja elsősorban az, hogy a márka termékei egy olyan világot teremtsenek a fiatalok számára, mely gondtalan, szabad, egyúttal sportosan elegáns.

A 2015-ös tavaszi-nyári kollekciót a lengyel plakátművészet és a híres lengyel plakátművész, Roman Cieślewicz inspirálta. A kollekcióban megjelenő élénk színek, formai kontrasztok, minták és felületek mind érzékeltetik az inspiráció erőteljes művészi, mégis humoros oldalát.

A Cieślewiczre jellemző tükrözéses folttechnika Rorschach-tesztszerű mintaként jelenik meg a kollekcióban, megjelenítve ezzel a művészre jellemző szürreális világot és kontrasztot állítva a geometrikus formákkal.
A kollekció kifejezi az inspiráció humoros oldalát is, a lengyel plakátokon gyakran megjelenő szuperhős figurák jellemző elemei finom utalásonként vannak jelen a kollekcióban, erősítve a ruhadarabok játékos világát. A kollekciót a sportos, innovatív anyaghasználat jellemzi, a printelt hálós felületek a poszterekre jellemző raszter hatást idézik, a gumis texturák és a vízlepergetős anyagok pedig érdekes felületi játékot hoznak létre az egyes darabokon.

A kollekció a Rorschach teszt mintáinak véletlenszerűségére és a geometrikus formák kontrasztjára épül. Ez a kontrasztos ábrázolásmód Czieslewicz művészetének egyik jellemzője. A geometrikus elemek megjelennek a szabásvonalakba építve, a zsebek elrendezésében, illetve helyezett mintaként.
Az erőteljes geometrikusság finomításaként a tervező létrehozott egy egyedi tintafoltmintát a Rorschach hangulatvilágából kiindulva, melyet sokszorozott a kollekció egyes darabjai esetében. A koncepció lényege az volt, hogy a vásárló képzeletének teret engedve értelmezze a mintát, erősítve ezzel a személyiség fontosságát.

A választott anyagok minőségén és különlegességén túl fontos volt azok kényelmi funkciója is. A kollekció egyik fő célja az, hogy a fiatalok kifejezhessék az egyéniségüket az öltözködésükön keresztül.

A teljes lookbookért kattints a képre!

Kapcsolat: www.yuuths.com, Facebook/yuuths
Showroom: 1139 Bp., Röppentyű utca 60. (Bejelentkezés után: hello@yuuths.com)