A „Tökéletlen” kampány üzenete a mai üzletasszonyoknak szól. Célja, hogy kompetenciát és tudatosságot vigyenek öltözékükbe, mert a tudatosság, a kifinomultság, az öltözködés terén, a professzionalizmus ismérve. Az új kollekcióban a tervező igyekezett létrehozni egy olyan világot, amelyben nem számít a kor, a test, a ruhái viselői egytől egyig magabiztosak, önálló nők, akik nem félnek a mindennapok kihívásaitól, bátran néznek szembe az előttük álló nehézségekkel, ugyanakkor tisztában vannak saját korlátaikkal, hibáikkal, és azokkal együtt szeretik és elfogadják önmagukat.
A kampány színházi környezetben készült, színpadi díszletelemekkel. Farkas Franciska a megszületett kampányanyag láttán azonnal érezte, hogy a képek a színpadi karaktérét, színésznői énjét is maximálisan visszaadják. Így megszületett a közös elhatározás, hogy a Lindamelinda 2017-es őszi kollekcióján készült képek és videoanyagok egyúttal Farkas Franciska önálló estjének – Makszim Gorkij: Makar Csudra – a kampány anyagaként is szolgáljon, amely a Thália Színház előadásában november 25-én látható.
A kollekció uralkodó színei a fekete, fehér, sötétkék, sötétbarna, khaki, melyek amellett, hogy letisztultak és nőiesek, tökéletes társak az őszi-téli hétköznapok szürkeségében.
A teljes lookbookért kattints a galériára!
Hol: lindamelinda.com